Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Το παιχνίδι της αγάπης

Η Κική μας ζήτησε να μιλήσουμε για την αγάπη μέσω ενός τραγουδιού. Πώς θα μπορούσα να της χαλάσω χατίρι εγώ;


Για μένα βέβαια είναι μεγάλη πρόκληση. Τι να πω εγώ, ένας άντρας, ανάμεσα σε 30 γυναίκες, για την αγάπη; Τι να πω εγώ, που ποτέ δεν ήμουν καλός σε αυτό το θέμα; Τι τοπίο άραγε να περιγράψει ο μονόφθαλμος; Για μένα και το απόλυτα λογικό μυαλό μου, η αγάπη μοιάζει σαν ένα αίνιγμα χωρίς λύση.

 
Πηγή: http://xkcd.com/55/

Αποφάσισα λοιπόν να βάλω ένα τραγούδι ενός αγαπημένου συνθέτη που το άκουσα πρώτη φορά πριν χρόνια και από την πρώτη στιγμή μου άρεσε και ο στίχος του και η μουσική του. Μιλάει για κάποιον που ψάχνει, βρίσκει, χάνει την αγάπη. Εκτός του ότι συμπτωματικά τη μέρα που έκανε την πρόσκληση η Κική μου είχε κολλήσει και το άκουγα, νιώθω ότι αντικατοπτρίζει κάπως τη σχέση μου με την αγάπη. Για πόσα χρόνια ταξίδεψα στο άδειο κάθισμα; Διότι και να έχεις ανθρώπους γύρω σου, όταν δεν μπορείς να επικοινωνήσεις, μόνος νιώθεις. Πόσες φορές ένιωσα ότι προσπάθησα να την πιάσω μα τελικά η αγάπη ξέφυγε μέσα από τα χέρια μου και έμεινα να αναρωτιέμαι; Μα τελικά, για να μην κλείσω τόσο μελαγχολικά, αυτό που κάνουμε εδώ αγάπη δεν είναι; Το ότι, τόσα άτομα, αφιερώνουμε έστω ένα μικρό κομμάτι της καθημερινότητάς μας για να ανταλλάξουμε κείμενα, φωτογραφίες, εικόνες, μουσικές, τι είναι;

Νότος


Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Ερμηνεία: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας/Μπάμπης Στόκας

Εκεί στο Νότο
που τρίζει ο θάνατος κι η αγάπη κάνει κρότο
σαν άδειο κάθισμα ταξίδεψα για χρόνια
ψάχνοντας να βρω το κατάλληλο κορμί

Εκεί στα φώτα
  έβρισκε η νύχτα τα σημάδια της τα πρώτα
είχα ξεμείνει από τσιγάρα και συμπόνια
και συ με κέρασες καπνό μ’ ένα φιλί

Ποια πόλη, ποια χώρα
ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα
σωπαίνεις, θυμάσαι
και μεθυσμένη μες τον ύπνο σου γελάς
Ποια πόλη, ποια χώρα
ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα

Εκεί στο Νότο
εκεί μου κλήρωσε ο έρωτας στο Λόττο
κουλουριασμένος σαν τη σαύρα στη σκιά του
σαν νόμισμα έπεφτα στο μαύρο σου βυθό

Χλωμά καντήλια
άναβε η φτώχεια σου τα τάιζε με ζήλια
μα συλλαβίζαν σ’ αγαπώ τα βογγητά σου
σαν ένα άρρωστο στην κούνια του μωρό

Ποια πόλη, ποια χώρα
ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα
σωπαίνεις, θυμάσαι
και μεθυσμένη μες τον ύπνο σου γελάς
Ποια πόλη, ποια χώρα
ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα

 Αυτά από εμένα, για την αγάπη μιλάνε επίσης:

H Ζήνα Μαρνέζη με το μπλοκ Κοραλένια λόγια.
H Μαρία Παρασκευοπούλου με το μπλοκ Συλλέγω στιγμές.
Η Δέσποινα με το μπλοκ Μαμά σε κρίση.
Η Μαρία με το μπλοκ Μytripsonblog.
Το Πετροκόριτσο με το μπλοκ Ο πιο πιστος φιλος του σκύλου.
Η Αριάδνη με το μπλοκ Only you.
H Ελένη Φλογερά με το μπλοκ Στα μονοπάτια της φαντασίας μου.
Η Εύη Γκάλαβου με το μπλοκ Γυναίκα.
H Aριστέα με το μπλοκ Η ζωή είναι ωραία.
Η Onirokosmos με το μπλοκ Οnirokosmos.
H Έλλη με το μπλοκ  Funky Monkey
Η Μαρία Νι με το μπλοκ Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...
Η Xris Kat με το μπλοκ Νεραιδοδημιουργίες.
Η Έλενα Λ. με το μπλοκ Μια καλημέρα!
Η Μαριλένα με το μπλοκ Μarilenaspotofart
H Pepi με το μπλοκ Δημιουργίες καρδιάς.
Η Paloma με το μπλοκ Η θάλασσα των ονείρων μου.
Η Vivi με το μπλοκ  Confusedmindblog.
H Μαρθα με το μπλοκ  Γίναμε Γονείς.
Η Flore G. με το μπλοκ Διαβά-ζω
Η Φλώρα με το μπλοκ Texnisstories
H Πεταλουδίτσα με το μπλοκ BUTTERFLY'S WORLD
Η Maria Fe με το μπλοκ  Η ΖωΗ μΑς ΜιΑ ΕιΚοΝα.
H Aμυ με το μπλοκ Ακροβατώντας στις σιωπές της ψυχής. 
Η Μarilise με το μπλοκ Μarilise 2
H Κατερίνα Koko με το μπλοκ Follow me... σκέψεις, απόψεις.
H Κλαυδία με το μπλοκ Κάτω από την Ακρόπολη.
Η Μαρία Έλενα με το μπλοκ Γλυκιά Ζωή
Η Maria Kat με το μπλοκ Ότι ονειρευόμαστε... είμαστε...
Η Ρένα Χριστοδούλου με το μπλοκ Δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου
Η Κατερίνα Βερίγκα με το μπλοκ Positive Thinking Greece
Η Ωραιοζήλη με το blog Κάθε Μέρα...! 
Ο Νίκους Μous με το blog  Αντίθετοι κόσμοι
Η Sofia Sofaki με το μπλοκ Happiness bonheur
 Και η κολλητή φίλη της Κικής Barbie, που δεν είναι μπλοκερ, αλλά θα προσπαθήσει για το χατήρι της να λάβει μέρος και τη συμμετοχή της θα την φιλοξενήσει στο μπλοκ της.

Καλή συνέχεια και καλά να περνάτε όλοι!

36 σχόλια:

  1. Ποια πόλη, ποια χώρα
    ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα...

    Τι κομματαρα διαλεξες βρε Γιωργο μου!
    Πωωωω.. Το αγαπω αυτο το τραγουδι αλλα ποτε δεν το συνδεσα με την αγαπη..Απιστευτο ε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου! Ε, ο καθένας κάνει τις δικές του συνδέσεις στο μυαλό του.

      Καλή υπόλοιπη μέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Γιώργο μου!
    Σ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που συμμετείχες και εσυ στο παιχνίδι της αγάπης.
    Μόνος με τόσες γυναίκες και τα έβγαλες πέρα ισάξια!
    Πολύ μου άρεσε και η μουσική και τα λόγια αλλά και το αίνιγμα που απέπνεες.
    Επίσης να σου προσθέσω ότι έλαβα κι άλλες φίλες συμμετοχή που σημαίνει ότι αυξήθηκαν οι 30 φιλες και δε ξερω ακομη ποσοι θα γινουμε. Μακαρι να ανθισει κι άλλο το παιχνίδι μας.
    Εντάξει, είχες δύσκολη δουλειά αλλά θεωρώ πως σε όλους θα αρέσει η παρουσιασή σου!
    Εύχομαι συντομα να βρεις την αγαπη και φυσικα εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που εγραψες για ολους εμας, την ανταλλαγη και την επικοινωνια. Εννοειτε πως συμφωνω απολυτα!

    Σ ευχαριστω και παλι πολυ! Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργο μου επειδη σημερα ειδα σε σχολιο οτι συμμετεχει ακομη μια κοπελα αν μπορεις και δεν αλλαξει η μορφοποιηση της αναρτησης σου προσθεσε και αυτο: Η Κατερίνα Βερίγκα με το μπλοκ Positive Thinking Greece και στον συνδεσμο της βαλε το εξης λινκ: http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/.

      Αν τελικα λαβει μερος και η αχτιδα μας θα σε ενημερωσω! Και παλι καλημερα!

      Διαγραφή
    2. Κική μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και τις ευχές σου! Μακάρι να ανθήσει ναι, αν και με τέτοιο σπόρο και κηπουρό εγώ δεν έχω πολλές αμφιβολίες! :)

      Το έβαλα μαζί με άλλες 2-3 καινούργιες συμμετοχές, αν δε σε πειράζει μίκρυνα λίγο τα γράμμα. Αν χρειαστεί κάτι άλλο μου λες, οκ;

      Καλή υπόλοιπη μέρα να έχεις και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. Kαταπληκτικό τραγούδι Γιώργο και τόσο αληθινό!
    Πολύ μου άρεσε.
    Αυτό που είπες στο τέλος, ότι τόσο άτομα που μαζευόμαστε για την παρέα τι είναι και βέβαια αγάπη είναι.
    Πολύ όμορφο έτσι όπως το είπες.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Έλενα, ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

      Καλή υπόλοιπη μέρα!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο τραγούδι.όμως φίλε μου αν δεν μιλήσει ..αν δεν ξέρει ένας άνδρας για την αγάπη..ποιός θα ξέρει; Η αγάπη, ο έρωτας θέλει δύο φίλε μου, αν δεν ξέρεις ένα άνδρας απλά δεν θα ..μάθει μία γυναίκα..Όλα ο Θεός τα έκανε με σοφία..Ο..σπόρος..η γη..η ζωή..ο άνδρας η γυναίκα..η αγάπη..Δεν λαμβάνω μέρος γιατί (μη γελάσεις) δεν ξέρω να ανεβάζω τραγούδια!!Όμως βλέπω τα δικά σας και απολαμβάνω θεατής των αναρτήσεων σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχτιδουλα μου ειναι πολυ ευκολο να ανεβασεις τραγουδι αλλα φοβαμαι μηπως μπερδευτεις. αν θελεις παντως μπορεις να γραψεις για την αγαπη χωρις τραγουδι. Μπορεις δηλαδη να μας αναφερεις το ονομα του τραγουδιου χωρις να βαλεις το βιντεο. Οτι θελεις! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αχτίδα ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Ναι, ο Θεός τα έπλασε όλα με σοφία! Για τα υπόλοιπα τα είπε η Κική, νομίζω και εγώ ότι και λίγα λόγια να γράψεις αρκεί.

      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  5. Αγάπη... έρωτας... συνεχώς στην αναζήτησή τους είμαστε...
    Μου άρεσε πολύ το κομμάτι που επέλεξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.. Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλή υπόλοιπη μέρα!

      Διαγραφή
  6. Γιώργο μου σε αυτού του είδους την αγάπη όλοι μονόφθαλμοι είμαστε να είσαι σίγουρος ... δεν αποτελείς ούτε εξαίρεση, ούτε την έκπληξη...
    το αντίθετο... έκπληξη θα ήταν να βρεθεί εκείνος που τα ξέρει όλα στην αγάπη και στον έρωτα και τα κάνει όλα σωστά!
    Υπέροχη η επιλογή του τραγουδιού, ανήκει στα αγαπημένα μου κομμάτια και χάρηκα που το άκουσα και εδώ από εσένα....

    Να είσαι καλά και καλό απόγευμα :-)

    υγ. Για κάποιον άγνωστο λόγο δεν μου έρχονται οι αναρτήσεις σου...
    μήπως θα μπορούσες αν είναι εύκολο να βάλεις το gadget " Παρακολούθηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" ; Βοηθά πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Λεβίνα; Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Πάντως σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

      Δεν ξέρω γιατί δε σου βγαίνουν οι αναρτήσεις, πάντως το πρόσθεσα αυτό που είπες, θα το βρεις στα δεξιά κάτω από τα βραβεία. Αν δεν το έχω ρυθμίσει σωστά πες μου καθώς δεν το έχω ξαναχρησιμοποιήσει.

      Καλή υπόλοιπη μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Mια χαρά είναι Γιώργο μου, ήδη το χρησιμοποίησα !
      Τώρα κανονικά θα πρέπει να μου έρχεται ειδοποίηση στο μέηλ μου για την κάθε σου ανάρτηση...
      Να είσαι καλά...καλό ξημέρωμα :-)

      Διαγραφή
    3. Οκ, καλό Σ/Κ Λεβίνα!

      Διαγραφή
  7. Μα τι λες τώρα Γιώργο; Έβαλες αυτό το μουσικό κομμάτι και αναρωτιέσαι τι μπορείς να πεις!!!Η αγάπη κάνει βόλτες, έρχεται και φεύγει , έρχεται και πετάς στα σύννεφα , αγάπη μεγάλη , όμορφη και δυνατή να σε τυλίξει στα δίχτυα της
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια! Μακάρι όλοι να πετάξουμε στα σύννεφα κάποια στιγμή!

      Καλό Σ/Κ να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Η αγάπη υπάρχει παντού... και είτε είσαι μέσα, είτε δεν είσαι!
    Ο έρωτας είναι αυτό που λείπει σε πολλούς και ο έρωτας είναι όμορφος μόνο όταν είναι αμοιβαίος... ένα μεγάλο αμοιβαίο έρωτα σου εύχομαι Γιώργο, με όλη μου τη καρδιά... και θα δεις θα έρθει κάποια στιγμή εκεί που δεν θα το περιμένεις! :)
    Το τραγούδι λατρεμένο!

    ΑΦ! καρδιάς! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Στεφανία και ευχαριστώ για τις ευχές! Μακάρι να έρθει, δεν ξέρω, είναι θέμα τύχης, κάνω λάθος επιλογές, είμαι ανάξιος για να έρθει ή μήπως απλά είμαι υπερβολικά δειλός;

      ΑΦ και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
    2. χιχιχι! Θα σου τραβήξω χαρτί και θα ξέρεις... πότε έρχεται, γιατί είμαι σίγουρη πως θα έρθει! ;-)
      ΑΦ! :)))

      Διαγραφή
  9. Υπεροχο τραγουδι! Κομματαρα!
    Η αγαπη θα ερθει εκει που δεν θα την περιμενεις, οπως ολα τα ωραια πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και καλώς ήρθες στο μπλογκ μου!

      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη μουσική επιλογή κι ευγενικό που έγραψες και τα λόγια!
    Εύχομαι ν' ανταμώσετε με την αγάπη όπως το επιθυμείς φίλε μου και να μην σου ξεφύγει άλλη φορα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, καλώς ήρθες στο μπλογκ και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  11. Γιώργο με συγκίνησε ιδιαίτερα η ανάρτησή σου, το τραγούδι που επέλεξες κορυφαίο, παρέθεσες και τους στίχους,σ΄ευχαριστώ για την πολύ ευγενική η σκέψη σου Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σχετικά με το μοίρασμα της αγάπης ανάμεσα σε ανθρώπους άγνωστους μεταξύ τους που επικοινωνούν όμως και μοιράζονται ανιδιοτελώς σκέψεις, μουσικές, εικόνες, υπέροχοι άνθρωποι που μπορούνε να παίρνουνε και να δίνουνε αγάπη..!!! Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία χαίρομαι που σου άρεσε και ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο!

      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  12. Αχ βρε Γιώργο, ανάμεσα σε τόσες γυναίκες, χρειάζεται απαραίτητα και ένας άντρας να μιλήσει ...για Αγάπη!
    Μπράβο σου! Με συγκίνησες!
    Υπέροχο τραγούδι, που όμως ομολογώ το είχα ξεχάσει!
    Σ' ευχαριστώ που μου το θύμησες!
    Καλό Σαββατοκύριακο Φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Μαρία; Ευχαριστώ για το μπράβο και τα όμορφα λόγια σου, χαίρομαι που σου άρεσε!

      Καλό Σαββατοκύριακο και σε εσένα!

      Διαγραφή
  13. Ένα αγαπημένο κομμάτι διάλεξες και συνετά μίλησες για την αγάπη...η αγαπημένη μας μάγισσα με κάλυψε..σου εύχομαι κι εγώ έναν αμοιβαίο έρωτα....η αγάπη έτσι κι αλλιώς είναι γύρω μας όπως λέει και η Άιναφετς!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο ε; Χαίρομαι και ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

      Καλό Σαββατοκύριακο και σε εσένα!

      Διαγραφή
  14. Τελικά όχι μονόφθαλμος, αλλά πολύφθαλμος είσαι Γιώργο! Μας έβαλες τα γυαλιά! Το κομμάτι που διάλεξες, είναι πολυ-αγαπημένο και διαχρονικό!
    Τόλμησες να μπεις σε γυναικοπαρέα και να μοιραστείς τις σκέψεις σου (ήρωας!)...
    Όσο για την αγάπη... λάτρεψα την εκδοχή σου. Απλή, περιεκτική και απόλυτα ειλικρινής.
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία, χαίρομαι που σου άρεσε! Η αλήθεια είναι ότι ήταν λίγο τολμηρό εγχείρημα χιχι!

      Καλό (υπόλοιπο) Σαββατοκύριακο!

      (νέο ρεκόρ σχολίων εντωμεταξύ!)

      Διαγραφή
  15. Ποιος τη χάρη σου, ένας ανάμεσα σε 30!! :)
    Αυτό το τραγούδι είναι υπέροχο και συγκινητικό.
    Εύχομαι σύντομα να ανακαλύψεις τι εστί, να το βιώσεις έντονα και να κρατήσει όσο το επιθυμείς.
    Καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις ευχές, καλώς σε βρήκα και από εδώ!

      Διαγραφή

Blogs..