Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Επείγουσα ειδοποίηση: Η επέλαση των χάκερ!

Είχα που είχα ξυπνήσει με όχι και τόσο καλή διάθεση σήμερα, έγινε και αυτό. Πριν λίγο το mail μου δέχτηκε επίθεση από χάκερ, ευτυχώς το blog δεν χτυπήθηκε και το yahoo μυρίστηκε ότι κάτι συμβαίνει και μου ζήτησε να αλλάξω κωδικούς, επειδή όμως κάποιος πρόλαβε και έστειλε διάφορα mail και αρκετές φίλες από εδώ είναι στις επαφές μου, ενημερώνω ότι αν λάβατε περίεργα mail από μένα με συνδέσμους μέσα ΜΗΝ ΤΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ και ΣΒΗΣΤΕ τα!

Σπάω το κεφάλι μου πώς έγινε. Βέβαια δεν γίνεται να γίνει κανείς ψυχωτικός και να σκέφτεται μέχρι αηδίας την κάθε του κίνηση, οπότε μάλλον το μόνο που μένει είναι η αποδοχή ότι είναι ανίκητοι..

Καλή υπόλοιπη μέρα σε όλους!

11 σχόλια:

  1. Α καλα..Αυτα συμβαινουν συχνα.. Εμενα μου ερχονται καθημερινα χιλιαδες spam mail και μου παρουσιαζονται σαν σχολια αναρτησεων.. Πρεπει να διαγραφς γυρς στα 30 την μερα.. Εχει καταντησει σπαστικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχει γεμίσει ο τόπος δυστυχώς. Ευτυχώς βέβαια, εκτός από αυτά, λαμβάνω και μηνύματα από καλές φίλες όπως εσύ! :)

      Καλό απόγευμα Μαρία!

      Διαγραφή
  2. ναι συμβαινουν αυτα! ευχαριστουμε για την ειδοποιηση! να εισαι καλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Ναι, συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες, χαχα. Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. Τυχαίο ήταν μην ανυσυχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Αριάδνη, καλό Σ/Κ να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακριβώς το ίδιο μου συνέβη και εμένα πριν από δύο μήνες.
    Παρότι το yahoo με ενημέρωσε και μου ζητούσε αλλαγές κωδικών εγώ δεν έκανα τίποτα αλλά δεν είδα να συμβαίνει κάτι αφύσικο με την αλληλογραφία μου.
    Μπόρα ήταν και πέρασε.
    Ευχαριστούμε πάντως για την ενημέρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ!

      Αφού έληξε αναίμακτα τότε όλα οκ.

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  6. Γιωργο μου ετοιμη η ιστορια ελα για την συνεχεια ευχομαι να μην σε δυσκολεψα
    http://katitimou.blogspot.gr/2014/05/14-bloggers.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια πάω να το δω. Εσύ είσαι γρήγορα πιστόλι πάντως και να δούμε τι θα πρωτογράψω τώρα διότι υποσχέθηκα κάτι και στην Κική μας χαχα!

      Αν κατάλαβα καλά εννοούσες ότι και το δικό σου mail μολύνθηκε;

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή

Blogs..