Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Ο Μάιος μας έφτασε

Ο Απρίλιος μας άφησε, ο Μάιος είναι εδώ και υπάρχει καλύτερος τρόπος να σας ευχηθώ καλό μήνα από δύο αξέχαστους και αγαπημένους ηθοποιούς, τη Ρένα Βλαχοπούλου και το Ντίνο Ηλιόπουλο, συνοδεία ενός τραγουδιού που με γυρίζει στα σχολικά χρόνια που το τραγουδούσαμε;


Ο Μάιος μας έφτασε
εμπρός βήμα ταχύ
να τον προϋπαντήσουμε
παιδιά στην εξοχή

 Έχει και σοβαρό κομμάτι η μέρα όμως, απεργία είναι..


Και ας κλείσω ερωτικά!


Θα μου επιτρέψετε να κάνω μία μικρή παρασπονδία, θα αφιερώσω την ανάρτηση αυτή ειδικά στη Συριανή Γιάννα, αν ισχύει αυτό που λένε ότι το χαμόγελο μακραίνει τη ζωή, με την ξεχωριστή παρουσία της νομίζω ότι 1-2 χρονάκια τα έχω κερδίσει!

Καλό μήνα και πάλι σε όλους και καλά να περνάτε!

14 σχόλια:

  1. Καλο Μηνα Γιωργακη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lol, συμπτωματικά μπήκαμε ο ένας στο μπλογκ του άλλου ταυτόχρονα!

      Καλό μήνα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  2. Πωπω γέλασα με το βίνετο και τις ατάκες!
    Αξίζει και με το παραπάνω η αφιέρωση στην Γιάννα μας.
    Καλό μήνα Γιώργο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Ναι ναι αξίζει!

      Καλό μήνα Μαρία!

      Διαγραφή
  3. Ωωωω, τί γλυκό αυτό που έκανες!!!
    Το θεωρώ πολύ τιμητικό όταν μου λέτε πως σας κάνω να χαμογελάτε!!!
    Ειλικρινά ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!
    Καλό μήνα, Γιώργο!!!
    (Χμμμ... Σοβαρό μου βγήκε το σχόλιο!! Εσύ φταις όμως!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το πήρες θετικά, αυτό μου ένιωσα είπα!

      Καλό μήνα Γιάννα!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα! καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Γιώργο!
    Και η ίδια Καλογιάννη έβαλα, αλλά άλλο τραγούδι... ξέρεις αφού μου έκανες ποδαρικό!
    Δεν θυμάμαι να σου είπα, πως ένα βράδυ που έπεσε το ρεύμα και το pc το είχα ακουμπήσει κάτω δίπλα απ΄ το κρεββάτι μου, του έδωσα κατά λάθος μια κλωτσιά μες τα σκοτάδια και πάει η οθόνη, αλλά ο σύζυγος και φίλος σου, συνέδεσε το λαπτοπ με την οθόνη της ΤV και έτσι μπορώ και γράφω, αλλά δεν είναι καθόλου βολικό γιατί εκεί που βρίσκομαι πιάνεται η πλατούλα μου... έτσι να με συγχωρείς αν αργώ να σ' επισκεφτώ! ;-)
    ΑΦ! :)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία καλό μήνα και από εδώ!

      Όντως βρέθηκε κάτι (κάποιος) ακόμα που αρέσει και στους δύο. Όχι δε μου το είχες πει για το laptop. Την είχα πατήσει και εγώ έτσι και μάλιστα με άλλου :s Πάντως αν δεν έχει σημάδια σπασίματος στο κομμάτι της οθόνης που ανάβει τότε ίσως είναι κάτι που φτιάχνεται εύκολα, αν χρειαστείς service ξέρεις.

      Καλό υπόλοιπο Σ/Κ και πολλά ΑΦ!

      Διαγραφή
    2. Η μισή οθόνη από τα αριστερά είναι Οκ, η δξιά έφαγε τη κλωτσιά...
      Το πρόβλημα είναι πως το "βελάκι" κάρσορας...δεν πάει δεξιά και δυσκολεύομαι να δουλέψω αφού όλα είναι δεξιά... ευτυχώς που έχω την οθόνη της ΤV, τώρα λες να φτιάχνεται ή να περιμένω να μου πέσει κανένα λαχείο και να πάρω καινούργιο; Για πες γιατρέ μου!
      ΑΦ! και καλό μας βραδάκι! :)

      Διαγραφή
    3. Στεφανία ομολογώ ότι δεν είμαι 100% σίγουρος για τη.. διάγνωση από αυτά που μου είπες. Όταν λες δεν πάει δεξιά το βελάκι, κατά τα άλλα η εικόνα εμφανίζεται κανονικά όμως; Αν ναι τότε είναι κάτι που φτιάχνεται εύκολα. Γενικά όλα φτιάχνονται, το θέμα είναι το κόστος και αν αξίζει τον κόπο..

      ΑΦ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα e-γιατρέ μου!
    Το βελάκι πάει δεξιά, εγώ δεν το βλέπω γιατί η μισή οθόνη του pc είναι θολή...
    Όταν όμως συνδέομαι με την οθόνη της TV όλα δουλεύουν τέλεια!
    Για να δούμε και τώρα (άσχετο!) αν και πότε θα εμφανιστεί η νέα μου ανάρτηση στον blogger!
    ΑΦ! και ευχαριστώ για την συμπαράσταση-βοήθεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ!

      Όπως το λες μπορεί να φτιάχνεται εύκολα. Την ανάρτηση τη βλέπω, θα μπω λίγο αργότερα όμως.

      ΑΦ!

      Διαγραφή

Blogs..