Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Music Award

Η καλή μου μπλογκοφίλη Maria Fe μου έκανε πάσα ένα μουσικό βραβείο που κυκλοφορεί στη μπλογκογειτονιά, οπότε σήμερα θα ακούσετε 5 αγαπημένες μουσικές μου επιλογές, αφού αυτό ζητάει το παιχνίδι αυτό.


Σε όσα μπλογκόσπιτα το είδα παρατήρησα ότι ο καθένας έχει δώσει τη δική του πινελιά ανάλογα με το ύφος που του αρέσει πιο πολύ. Αυτό θα κάνω και εγώ, παρ'όλο που γενικά είμαι ανοιχτός σε πολλά είδη, έχω την αδυναμία μου (κλασσική, ρεμπέτικο και έντεχνο) και την αντιπάθειά μου (metal και γενικά με την πολλή ηλεκτρική κιθάρα έχω ένα θεματάκι). Εδώ θα επικεντρωθώ στη δεύτερη και τρίτη αδυναμία μου.

1. Ένα παλιό all-time αγαπημένο με την αγαπημένη Μπέλλου


2. Ένα αγαπημένο του Στράτου Διονυσίου, τις τελευταίες μέρες το ακούω συνέχεια, καθώς πλησιάζουν τα 14 χρόνια από τον πρόωρο χαμό του. Θέλω να το αφιερώσω στην καλή μου τη Λυσίππη, θα καταλάβει πιστεύω αυτή.


3. Πάνος Μουζουράκης, αγαπημένοι οι στίχοι του συγκεκριμένου, με βάζουν σε πολλές σκέψεις, ειδικά στο τέλος. Το νόημα είναι όπου το δώσουμε εμείς..


4. Ένα αγαπημένο ερωτικό, όσοι έχετε αρκετή ηλικία ώστε να θυμάστε, είχε γίνει και remake με τις μεγάλες μπασκετικές επιτυχίες του 1987, με το Γκάλη, το Γιαννάκη, το Φιλίππου και τα άλλα παιδιά..


5. Άλλο ένα αγαπημένο ερωτικό. Φημολογείται ότι ήταν το τελευταίο τραγούδι του σπουδαίου Ζαμπέτα.


Αυτά από εμένα, το παιχνίδι έχει έναν ακόμα όρο, να κάνουμε πάσα σε άλλα μπλογκ, συγχωρήστε μου που δεν θα το κάνω, όμως ούτως ή άλλως τα περισσότερα μπλογκ που παρακολουθώ το έχουν πάρει. Ας το πάρει όποιος θέλει και δεν το έχει κάνει ακόμα.

Καλή υπόλοιπη μέρα να έχετε και καλά να περνάτε!

20 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον κοιτα τωρα, κοιτα κοιτα, τα 3 απο τα 5 τραγουδια τα ξερω.
      Να σου πω οτι απο μικρη οταν ακουγα την Μπελλου νομιζα πως ηταν αντρας (μην γελασεις)!

      Ο Λεωνιδας Βελης ηταν αγαπημενος μου γιατι νεοτερος εμοιαζε στον μπαμπα μου και τον εβαζα να τον ακουω μονο γιαυτο. Χαχαχα

      Χιλια περιστερια να σου φιλουν τα χερια και γω να σαγαπω..Στιχοι πανεμορφοι πως και το τραγουδι!

      Για τον Διονυσιου τι να πω.. Ενας απο τους Γιγαντες της ελληνικής μουσικης,πως μου ξεφυγε αυτο το τραγουδι ομως δεν ξερω.

      Για τον Μουζουρακη δεν το γνωριζα επισης, μονο το φιλα με ακομα ξερω :p

      Πολλα φιλια και καλο απογευμα Γιωργο μου

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Δεν είσαι η μόνη μου έχει εντοπίσει αντρικές τάσεις στη Μπέλλου. Εντύπωση μου έκανε που "βρεθήκαμε" έτσι στον Βελλή, δεδομένου ότι δεν είναι από τους πλέον γνωστούς, έχει κάτι ιδιαίτερο που μου αρέσει και εμένα όμως. Γενικά δεν είναι από τα γνωστά του Διονυσίου αυτό που έβαλα. Εγώ από Μουζουράκη μόνο αυτό ξέρω και αυτό (μη φρικάρεις χαχα!):

      https://www.youtube.com/watch?v=K4BBW5PWx-M

      Καλό απόγευμα και σε εσένα!

      Διαγραφή
    3. Ε, να σας μάθω ένα ακόμα (μη βαρέσετε πολύ!!!!). χαχαχα

      https://www.youtube.com/watch?v=92HGJ5unc58

      Διαγραφή
    4. Μετά από τόσο ερωτικά που έβαλα ήρθε και έδεσε χεχε!

      Διαγραφή
  2. Όλα τα γνωρίζω και τα υπεραγαπώ!!! Θα ήθελα να σε δω και στα κλασικά σου, πάντως. Ψήσου να κάνεις αναρτησούλα εν καιρώ. :))

    *Κατάλαβε, κατάλαβε. Περισσότερα αναμεταξύ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Αναστασία! Καλή ιδέα αυτή για τα κλασσικά, θα το κάνω σύντομα, προς το παρόν μπορείς να ξεκινήσεις από εδώ:

      http://hengeo.blogspot.gr/2012/11/blog-post_23.html

      Καλό βράδυ να έχεις και με την ησυχία σου :)

      Διαγραφή
    2. Αααα!!! :))

      Πάρε τον Χειμώνα με τον τρόπο του Max Richter.
      Δεν μπορούσα να μη σ' το φέρω - αγαπώ παράφορα!!

      https://www.youtube.com/watch?v=UYs2xShj1ZI

      Διαγραφή
  3. Ωραία τραγούδια!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάντως που δεν σε γνωρίζω πολύ καιρό, ξαφνιάστηκα με τις επιλογές σου!!!
    (Ευχάριστα εννοώ!)
    Πολύ μου άρεσαν τα κομμάτια που επέλεξες!
    Μπράβο, Γιώργο!
    Να είσαι καλά!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ ναι ε; Χαίρομαι που σου άρεσαν πάντως και ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

      Καλό βράδυ Γιάννα!

      Διαγραφή
  5. καλημερα φιλε μου!
    υπεροχες επιλογες!
    μου αρεσε και η σκηνη απο τους singles!

    να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική χαίρομαι που σου άρεσαν! Έβλεπες και εσύ singles ε;

      Καλή υπόλοιπη μέρα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραιο παιχνιδι και οι επιλογες σου!
    Καλα να περνας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελευθερία, χαίρομαι που σου άρεσαν! Όπως έγραψα μπορεί να το πάρει όποιος θέλει ;)

      Καλό απόγευμα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  7. Η χαλασμένη η μισή μου οθόνη δεν μ' εμπόδισε να απολαύσω τις μουσικές σου επιλογές και έτσι να σε γνωρίσω ακόμα καλύτερα!
    ΑΦ! και καλό μας Σ/Κ... με βολτίτσες! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου χαίρομαι που τα απόλαυσες!

      Καλό Σ/Κ, ΑΦ και χρόνια πολλά για αύριο! :)

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία, χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή

Blogs..