Τρίτη 20 Μαΐου 2014

The fairy tale tag, το ερωτηματολόγιο του Προυστ

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Το Σ/Κ που μας πέρασε είδα δύο ενδιαφέροντα ερωτηματολόγια από δύο Μαρίες, καλές μπλογκοφίλες και οι δύο.

Ξεκινάω από το fairy tale tag που είδα στο μπλογκ της Μαρίας Π. (Μαρία συγχώρα μου μία μικρή διόρθωση στον τίτλο, όμως tail στα Αγγλικά είναι η ουρά και fairy tale το παραμύθι, τώρα λάθος έκανε αυτός που το έγραψε, πλάκα, δεν ξέρω χαχα!).

1) Η Χιονάτη: Θεωρείς τον εαυτό σου όμορφο;

Εντάξει, δεν είμαι και ο Μπραντ Πιτ, θα έλεγα όμως ότι καλός είμαι :p

2) Η Ωραία Κοιμωμένη: Πόσες ώρες κοιμάσαι το βράδυ;

Χρειάζομαι τουλάχιστον 7-8 ώρες ύπνου, με 6 ώρες είμαι απλά οριακά, με λιγότερο δεν. Ομολογώ εδώ ότι έχω και την κακιά συνήθεια να κοιμάμαι-ξυπνάω αργά, το ότι δουλεύω ως ελεύθερος επαγγελματίας μου επιτρέπει να το κάνω αυτό.

3) Η Σταχτοπούτα: Έχεις κάποιο περιορισμό στην ώρα που πρέπει να γυρίζεις σπίτι;

Τώρα πια στην ηλικία που είμαι όχι, εκτός του να πάρω τηλέφωνο ή να στείλω μήνυμα αν είναι να αργήσω πολύ.

4) Η Ραπουνζέλ: Σου αρέσει να βρίσκεσαι έξω;

Έξω μου αρέσει να κάνω βόλτες με τα πόδια. Κατά τα άλλα όμως προτιμώ μέσα ή κάπου που δεν θα επικρατεί πολύ νταβαντούρι.

5) Η Κοκκινοσκουφίτσα: Εμπιστεύεσαι εύκολα αγνώστους;

Έτσι και έτσι. Δυστυχώς εκεί έξω υπάρχουν πολλοί κακόπιστοι άνθρωποι. Από την άλλη δεν θέλω να γίνομαι παρανοϊκός. Δίνω τις ευκαιρίες μου, αν ο άλλος αποδειχτεί άξιος εμπιστοσύνης ανοίγομαι περισσότερο, αλλιώς από μακριά και αγαπημένοι.

6) Ο Λύκος και τα 7 Κατσικάκια: Μπορούν να σε ξεγελάσουν εύκολα;

Μάλλον ναι. Στο στρατό μου την είχαν φέρει 1-2 φορές. Το μυαλό μου δεν πάει εύκολα στο πονηρό. Ίσως ακριβώς αυτή την αδυναμία μου φοβάμαι και είμαι γενικά εσωστρεφής και απόμακρος.

7) Η Πεντάμορφη και το Τέρας: Τι κάνει κάποιον όμορφο στα μάτια σου;

Εκτός της εμφάνισης, η ευθύτητα, το να είναι διατεθειμένος να συζητήσουμε ήρεμα και να αναλάβει το μερίδιο που του αναλογεί στο πρόβλημα. Επίσης, μου έχει τύχει να γοητευτώ από κοπέλα μόνο από το πόσο γλυκομίλητη ήταν.

8) Η Μικρή Γοργόνα: Τι θα θυσίαζες για την αγάπη;

Θα μπορούσα τα πάντα, εκτός από τον αυτοσεβασμό μου. Στο κάτω κάτω, αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου, πώς μπορεί να περιμένεις από τους άλλους να αγαπήσουν κάτι που εσύ θεωρείς ότι δεν αξίζει;
9) Ο Πρίγκιπας Βάτραχος: Τι θεωρείς αηδιαστικό;

Τη μούχλα και το τσιγάρο.

10) Ο Τζακ και η Φασολιά: Έχεις κανένα φυτό;

Για κάποιο λόγο δε μου βγαίνει να έχω φυτά στο σπίτι. Αυτή τη στιγμή βέβαια στο γραφείο μου έχω ένα κακτάκι που μου έφερε άλλος.

11) Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Έχεις κάποιο κατοικίδιο, κι αν όχι θα ήθελες;

Είχα για σχεδόν 17,5 χρόνια το Freddy, ημίαιμο κυνηγόσκυλο. Πέθανε από βαθιά γεράματα πριν 6 μήνες περίπου, έκτοτε κάνω "διάλειμμα", αν και εδώ και 2 εβδομάδες περίπου άρχισα να φροντίζω εκτός σπιτιού ένα αδέσποτο. Ίσως όταν πάω σε εντελώς δικό μου σπίτι να ξαναπάρω σκυλί.

12) Πινόκιο: Τι εύχεσαι περισσότερο να συμβεί;

Να έχω την υγεία μου, σωματική και ψυχική, όπως και οι άνθρωποι που νοιάζομαι.

13) Πίτερ Παν: Πόσων χρονών αισθάνεσαι;

Μάλλον μικρότερος από όσο είμαι.

14) Η Βασίλισσα του Χιονιού: Τι θα έκανες για τον καλύτερό σου φίλο;

Δεν έχω κάτι παραπάνω να προσθέσω από αυτά που είπα στην 8.

15) Η Πριγκίπισσα και το Μπιζέλι: Είσαι ευαίσθητος;

Δεν είμαι σίγουρος, ίσως σε κάποια θέματα είμαι και σε κάποια άλλα όχι. Οι υπόλοιποι τι λέτε; :p

16) Τα Καινούρια Ρούχα του Αυτοκράτορα: Σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ντύσιμό σου;

Μπα, ως επί το πλείστον ακολουθώ την κλασσική αντρική τακτική, ελέγχω δια της μυρωδιάς το πρώτο ρούχο που θα βρω στην καρέκλα ή στην ντουλάπα χαχα!

17) Ο Γενναίος Ραφτάκος: Θεωρείς τον εαυτό σου γενναίο;

Με μία λέξη, όχι.

Και πάω στο δεύτερο, το ερωτηματολόγιο του Προυστ, από το μπλογκ της Μαρίας Φε.

1. Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία?

Ίσως ακουστεί λίγο απαισιόδοξο αυτό που θα πω, όμως δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει απόλυτη ευτυχία, ίσως μόνο στιγμές ή καταστάσεις στις οποίες κάποιος είναι ευτυχισμένος.

2. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας?

Η κλειστοφοβία, το να εγκλωβιστώ κάπου.

3. Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο?

Υπάρχουν αρκετά άτομα που εκτιμώ για διάφορους λόγους. Το να ξεχωρίσω ένα συγκεκριμένο δε μου είναι εύκολο.

4. Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι αυτό?

Μάλλον στο ότι ήμουν πολύ δειλός ή δεν ήξερα πώς να διεκδικήσω κάποια πράγματα στη ζωή μου. Όπως λέει και ένα ρητό, μη μετανιώνεις για αυτά που έκανες, μα για αυτά που δεν έκανες.

5. Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους?

 Η μόνη περίπτωση να λυπηθώ για κάποιον είναι αν τον εκτιμώ-συμπαθώ, βλέπω ότι κάνει κακό στον εαυτό του ή αφήνει άλλους να του κάνουν κακό, δε μπορώ όμως να κάνω τίποτα για να τον βοηθήσω. Κατά τα άλλα, όσο και να μη μου αρέσει ή να με νευριάσει η συμπεριφορά κάποιου, καταλαβαίνω ότι είναι και αυτός ένα κομμάτι του Θεού και Αυτός για κάποιον λόγο τον έφερε στο δρόμο μου.

6. Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο?

Τις δύο Μαρίες που με έβαλαν σε τόσο κόπο σήμερα :p Σοβαρεύομαι τώρα, το σιχαίνομαι το βρίσκω αρκετά βαρύ, βλέπε και αυτά που έγραψα στο 5. Μπορεί να επιλέξω να πω ευθέως σε κάποιον ότι δε μου αρέσει η συμπεριφορά του ή/και να κρατήσω απόσταση, πάντα όμως πιστεύω ότι ο Θεός θα μεριμνήσει για το καλό όλων τελικά.

7. Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα?

Δύσκολο να ξεχωρίσω ένα. Ας πω όμως ένα δικό μου παλιό: Η γνώση είναι το υλικό, σοφία είναι να ξέρεις πώς να το χρησιμοποιήσεις.

8. Τι νοσταλγείτε περισσότερο?

Δε νομίζω ότι είμαι ο τύπος που νοσταλγεί συχνά. Ίσως κάποιες καλοκαιρινές διακοπές των παιδικών μου χρόνων καμιά φορά..

9. Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που κάνετε?

Τρία πράγματα που παλιότερα θα θεωρούσα απίθανο να κάνω. Το 2006 έφτασα μέχρι το Καστελόριζο και είδα την ολική έκλειψη ηλίου. Πέρυσι το καλοκαίρι μέχρι το Διδυμότειχο. Και πριν λίγους μήνες έκανα ένα βήμα σε σχέση με το αντίθετο φύλο που δεν θέλω να πω περισσότερα.

10. Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι?


11. Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή?

Γενικά σε όλα θεωρώ ότι χρειάζεται να μπαίνουν όρια. Δυστυχώς υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι που θα εκμεταλλευτούν την καλοσύνη, την υπομονή, την εμπιστοσύνη του άλλου.

12. Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας?

Πιστεύω ότι οι απαντήσεις των άλλων εδώ θα είχαν περισσότερο ενδιαφέρον. Αν πρέπει να πω οπωσδήποτε, το ότι είμαι ιδιαίτερα σιωπηλός.

13. Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον?

Βλέπε το 7 του προηγούμενου ερωτηματολογίου.

14. Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας?

Να κάνουμε μαζί πράγματα και να ξέρω ότι αν τους χρειαστώ θα είναι εκεί, όχι να εμφανίζονται-εξαφανίζονται όποτε τους καπνίσει.

15. Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει?

Έχω δεχτεί τόσες συμβουλές που δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια. Ας πω αυτό που έγραψα και πιο πάνω, ότι δεν μπορεί να περιμένεις να σε αγαπήσουν οι άλλοι αν δεν αγαπήσεις εσύ πρώτα τον εαυτό σου.

16. Πότε κλάψατε για τελευταία φορά?

Πριν περίπου 6 μήνες, όταν πέθανε σχεδόν στα χέρια μου ο σκύλος που είχα για 17+ χρόνια. Ναι, δεν κλαίω συχνά.

17. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα?

Ότι όσοι έχουν πολλούς θαυμαστές σημαίνει ότι σίγουρα κάνουν και βαθύτερες ή ποιοτικότερες σχέσεις με άλλους ανθρώπους.

18. Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας?

Εσωστρεφής, καιρός (μετεωρολογία), υπολογιστές, αστρονομία, φωτογραφία. Τα τελευταία είναι χόμπι μου. Πάντως, όπως είπα και στο 12, πιστεύω ότι θα είχε ενδιαφέρον να πουν και οι άλλοι.

19. Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι?

Στη ζωή δεν μπορώ να πω ότι έχω κάνει πολλές βαθιές-μακροχρόνιες φιλίες. Συμπτωματικά όμως δύο άτομα είναι που θεωρώ ότι το έχω καταφέρει αυτό, αφού έχουμε ξεπεράσει τα πέντε χρόνια, ο Θανάσης και ο Γιώργος (συνονόματος).

20. Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας?

Και τι με νοιάζει; Δε μπα να έρθουν και όσοι δε με χωνεύουν να παίξουν metal και ηλεκτρική κιθάρα στη διαπασών; Εγώ μια φορά σας την.. έσκασα.. δεν ακούω τίποτα!

21. Ποιο είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο σας?

Το μυαλό μου, η καρδιά μου, κατ'επέκταση η σωματική και ψυχική μου υγεία.

22. Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας?

Το να πεθάνει κάποιος τόσο μόνος που να τον βρουν τυχαία μετά από μήνες..

23. Πού θα θέλατε να ζείτε?

Κάπου ήρεμα και χωρίς πολλή φασαρία.

24. Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση?

Υπολογιστές, internet, καιρός, αστρονομία, φωτογραφία 

25. Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα?

Όταν δεν υπάρχει καμία άλλη αξιοπρεπής επιλογή.

26. Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας?

Τίποτα :P
  
27. Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά?

Ναι, Επ'ευκαιρία, Μάλιστα (την τελευταία μου την κόλλησε ο Θανάσης που είπα πιο πάνω)

28. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο?

Για όσα δεν έκανα. Βλέπε και το 4.

29. Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας?

Ό,τι αξίζει περισσότερο την αγάπη μου, ε, τι άλλο να πω, βλέπε και τι έγραψα στο 3. Πάντως ένα κολληματάκι με τον υπολογιστή το έχω χαχα!

30. Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένος?

Όταν πετυχαίνω τους στόχους μου, όταν νιώθω ότι είμαι αποδεκτός και αγαπητός από τους άλλους.

31. Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε?

Να είχα καλύτερες επικοινωνιακές δεξιότητες, έτσι ώστε να μπορώ να εκφράζω-διεκδικώ πιο αποτελεσματικά αυτά που θέλω.

32. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς?

Αν πω για 2-3 ταλέντα που έχω εντοπίσει εδώ στα μπλογκ πιάνεται; Κατά τα άλλα δεν είμαι πολύ της λογοτεχνίας, οπότε δεν μπορώ να πω κάτι άλλο.

33. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας φανταστικός ήρωας?

Τα χελωνονιντζάκια, είχα τρελό κόλλημα όταν ήμουν μικρός.

34. Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωές σας?

Όσοι με ανέχονται και όσοι διάβασαν μέχρι εδώ!

35. Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα?

Αφροξυλάνθη, Ζινοβία, Αγησίλαος, Τριανταφυλλιά, Λεμονιά. Ε, τι να σας πω, δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, τα δύο τελευταία πάντως όντως μου αρέσουν!

36. Τι απεχθάνεστε περισσότερο?

Όταν κάποιος φυτρώνει συνέχεια εκεί που δεν τον σπέρνουν.

37. Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση?

Σε σχέση με το παρελθόν θα έλεγα καλύτερη, παρά ταύτα όμως, μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις χαχα!

38. Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό?

Θα τον έκανα πιο θαρραλέο και πιο επικοινωνιακό.

39. Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένειά σας, τι θα ήταν αυτό?

Να είχαμε καλύτερη επικοινωνία..

40. Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία?

Το πτυχίο μου, τώρα ίσως και το service υπολογιστών που έχω ξεκινήσει.

41. Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε?

Γυναίκα. Είναι ίσως ο μόνος τρόπος να καταλάβω πλήρως τι έχετε στο μυαλό σας!

Ευχαριστώ θερμά όσους έφτασαν μέχρι εδώ. Όποιος θέλει μπορεί να τα πάρει!

18 σχόλια:

  1. Γιωργοοοοοο..Δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω !
    Μου αρεσαν παρα παρα πολυ οι απαντησεις σου σεο λα ομως !
    Βασικα, ο τροπος που γραφεις ειναι εκπληκτικος.
    Το μονο μειον που βρηκα ειναι το μπλε χρωμα των ερωτησεων που μου στραβωσαν τα ματια. Χαχαχα
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου σχόλια! Στο θέμα του γραψίματος ίσως υπερβάλεις λίγο χιχι! Αν σου πω ότι το συγκεκριμένο με τα χρώματα μου έσπασε τα νεύρα διότι δεν έβγαινε σωστά και παιδευόμουν μία ώρα με τους κωδικούς τι θα πεις; Τώρα το άλλαξα πάλι.

      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. καλημερα φιλε μου!
    υπεροχες ολες οι απαντησεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική, καλή υπόλοιπη μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Πολύ ωραία τα δύο κουιζάκια... βοήθησαν πολύ για να σε γνωρίσω καλύτερα...
    αυτό το προβληματάκι επικοινωνίας που λες, ίσως σε οδήγησε να φτιάξεις και τούτο το μπλογκ... πόσα προβλήματα θα είχαν λυθεί αν μας είχαν μάθει να μιλάμε!!!
    Με βλέπω να σου "κλέβω" το πρώτο ερωτηματολόγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν. Μάλλον έχεις δίκιο σε αυτό για την επικοινωνία! Όπως έγραψα και στο τέλος, όποιος θέλει τα παίρνει.

      Καλή υπόλοιπη μέρα!

      Διαγραφή
  4. Ούτε εγω θεωρω πως υπάρχει η απόλυτη ευτυχία! Ελπίζω να διαψευστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είμαστε εμείς οι απαισιόδοξοι Αριάδνη!

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Όταν διαβάζω όλες τις απαντήσεις σου, αισθάνομαι υπερήφανη που είσαι φίλος μου...

    ΑΦ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στεφανία! Σου έχω απαντήσει λίγο καθυστερημένα στο mail..

      ΑΦ!

      Διαγραφή
  6. Εδωσες μια πολύ καλή εικόνα σου με τις απαντήσεις σου, χιούμορ, ευθύτητα, ευαισθησία,μετριοπάθεια,με συγκίνησες με την αναφορά στο σκυλί σου, είχα κι εγώ ένα ημίαιμο 17+ χρόνια και όλη η οικογένεια δεν έχει ξεπεράσει την απώλειά του αν και έχουνε περάσει 3 χρόνια......εκτιμώ ιδιαίτερα τους ανθρώπους που είναι συνδεδεμένοι με τα κατοικίδιά τους, που δεν αγαπούν το θόρυβο και τη βαβούρα, είναι ήρεμοι, ευγενείς και καλοπροαίρετοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Κλαυδία και καλωσήρθες στο μπλογκ μου!

      Είναι μεγάλη συντροφιά τα άτιμα, δυστυχώς γερνούν και πεθαίνουν πριν από εμάς, τουλάχιστον μένει το ότι πέρασαν καλά και έφτασαν σε βαθιά γεράματα..

      Καλή υπόλοιπη μέρα!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος21/5/14 19:39

    Πόσο χαίρομαι που αγαπάτε όλοι τόσο πολύ τα σκυλάκια!!
    Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει να βρεθεί ένα σπίτι και για τον Cookie?
    Πληροφορίες και τηλ. επικοινωνίας στο:
    http://ematzounation.blogspot.gr

    Ευχαριστώ,
    http://fashionmyownway.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να βρεθεί. Εγώ όπως έγραψα δεν έχω τη δυνατότητα αυτή τη στιγμή να πάρω σκυλί, το προωθώ όμως στο facebook όπου θα το δουν αρκετά άτομα, αν δεν έχεις αντίρρηση.

      Καλημέρα και καλωσήρθες στο μπλογκ!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος22/5/14 14:16

    Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Βέβαια μπορείς να το βάλεις στο facebook να το δουν πολλοί, αν μπορείς στείλε μου το link.

    Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ. Αν κάνεις search με το ψευδώνυμό μου στο fb θα με βρείς.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος22/5/14 17:39

    οκ, θα το ψάξω, ευχαριστώ
    (όλα εύκολα είναι για σας τους κομπιουτεράδες, για ρώτα κι εμάς τις ξανθιές...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είδα τώρα ότι δεν βγαίνει έτσι, αν βάλεις όμως giwrgos sevastos βγαίνω πρώτος πρώτος, με έναν καθρέπτη.

      Διαγραφή

Blogs..