Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Η ψήφος μου..

Συνειδητά έχω αποφύγει να ασχοληθώ με την πολιτική στο μπλογκ μου, λέω να κάνω μία εξαίρεση σήμερα και να σας πω τι θα ψηφίσω στις επερχόμενες εκλογές.

Κατ'αρχήν, για μένα ο μόνος που υπάρχει και είναι αληθινός, είναι ο Ιησούς Χριστός.

Ένα μαύρο στο μαυρογιαλούρο όμως θα το έριχνα..


Και αυτό θα ψήφιζα να το αφιερώσω στην τυχερή, όταν υπάρξει:


Ο Χριστός είναι πάντα μαζί μας όταν πιστεύουμε σε αυτόν, τα άλλα δύο τα βρίσκω κατευθείαν στο youtube, οπότε, αν και κάποτε φανατικός κατά της αποχής, δε βρίσκω πλέον λόγω να πάω στο εκλογικό κέντρο. Για να αλλάξω γνώμη θέλω κάτι παραπάνω από λόγια..

Καλό υπόλοιπο Σ/Κ με ή χωρίς ψήφο!

12 σχόλια:

  1. Με ψήφο!!!!!!!!!! Η αποχή, το λευκό και το ακύρο τους ενδυναμωνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου, η δύναμη τους είναι κόκκος άμμου μπροστά στον ωκεανό της δύναμης που κρύβει ο καθένας μας μέσα του!

      Διαγραφή
  2. Και γω αποχη θα εκανα παρα να δωσω την ψηφο μου σε ατομα ανικανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαστε δίκαιοι, στα λόγια ικανοί είναι όλοι τους, στις πράξεις υπάρχει ένα θεματάκι όμως χιχι!

      Καληνύχτα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ σωστά τα λες!
    Πάντος, να μην ξεχνάμε πως η "ψήφος" είναι η φωνή του λαού... αν και την ρίχνουμε με λάθος κριτήρια!!!
    Πάντως, πα΄λι τίποτα καλόδεν θα γίνει... αν πρώτα δεν αλλάξουμε ...μυαλά!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία, το θέμα είναι να χρησιμοποιούμε σωστά τη φωνή μας ως λαός!

      Καλή υπόλοιπη Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Η αλλαγή σ' αυτό τον κόσμο μπορεί να γίνει, μόνο αν αλλάξουμε ο καθένας μας!
    Αυτό γίνεται ντόμινο....
    Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τη ζωή του και για τις επιλογές του και νομίζω πως πρέπει να ψηφίζουμε, είναι ο μοναδικός τρόπος να δείξουμε την αγανάκτηση μας... αν φυσικά το αισθανόμαστε!
    Το ίδιο ισχύει και με τη πίστη μας!
    ΑΦ! και περιμένω mail! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου έχεις mail.

      Συμφωνώ ότι ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του και τις πράξεις του. Δεν ξέρω, εγώ δεν ένιωσα να με εκφράζει κανείς, μπορεί και να κάνω λάθος, κανείς δεν είναι τέλειος εξάλλου!

      Καλά να περνάς και ΑΦ!

      Διαγραφή
  5. Kαλησπέρα Hengeo...
    Το μόνο που μπορώ να πω κι αυτό όχι προσωπικά σε σένα αλλά γενικά, είναι...
    μην αφήνεις να βάζουν άλλοι την υπογραφή τους στην ζωή σου, με τον οποιονδήποτε τρόπο... η αποχή είναι σιωπή κι ας δείχνει απλά αδιαφορία απέναντι σε πρόσωπα και καταστάσεις. Σιωπή για όλα όσα γίνονται για εμάς χωρίς εμάς.
    Πολλές φωνές μαζί ακούγονται... πολλές σιωπές μαζί παραμένουν σιωπές και δεν προσμετρούνται πουθενά.

    Καλό βράδυ να έχεις , καλή εβδομάδα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω με τίποτα στο ότι δεν πρέπει να αφήνουμε άλλους να β΄ζουν την υπογραφή τους στη ζωή μας. Πλην όμως, τόσες φορές που έχω ψηφίσει, δεν είδα να αλλάζει κάτι. Βέβαια αυτή είναι η δική μου αίσθηση όπως έγραψα και στη Στεφανία από πάνω και κανείς δεν είναι τέλειος.

      Καλή εβδομάδα να έχεις και εσύ!

      Διαγραφή
  6. καλα τα ειπες φιλε μου!
    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ευχαριστώ, καλή εβδομάδα να έχεις και εσύ! :)

      Διαγραφή

Blogs..