Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι #6

Ώρα για την στήλη της Ελευθερίας, την οποία τιμώ τουλάχιστον μία φορά το μήνα.


Ακούω

Αύριο είναι η μέρα της μητέρας, οπότε αφιερωμένο σε όλες τις μάνες, χρόνια σας πολλά, να σας χαιρόμαστε και να μας χαίρεστε!!

 

 Αύριο όμως επίσης συμπληρώνονται 14 χρόνια από τον πρόωρο χαμό μίας σπουδαίας φωνής, ήταν 11/5/1990 όταν μας άφησε ξαφνικά ο μεγάλος Στράτος Διονυσίου. Ήδη στην προηγούμενη ανάρτηση έβαλα ένα του τραγούδι, εδώ θα βάλω άλλο ένα όχι και τόσο γνωστό, που εμένα μου αρέσει όμως:

 

Και ακόμα ένα που με γυρίζει στα παιδικά μου χρόνια, κάτι καλοκαιρινά Σ/Κ που τα περνάγαμε στην Εύβοια, κάποια βράδια πηγαίναμε στο Ζέφυρο με τον απίστευτο γύρο στην Αμάρυνθο (Βάθεια), σήμα κατατεθέν του μαγαζιού η κασέτα του Διονυσίου που έπαιζε, με χαρακτηριστικό αυτό το τραγούδι:

 

Βλέπω

Τούβλα. Σας έχει τύχει ποτέ να βγάλετε μία φωτογραφία χωρίς κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σας (π.χ. ένα πρόσωπο ή ένα τοπίο), απλά να σας φανεί όμορφη μία εικόνα και να την τραβήξετε; Ε, εγώ αυτό έπαθα σε μία βόλτα στην παραλιακή!





Συλλογίζομαι

Ξεκινάω με κάτι ακόμα αφιερωμένο στις μαμάδες:

Μανούλα μου, 1 φορά με γέννησες
και 10 σε παιδεύω
μα 100 σε σκέφτομαι
και 1000 σε λατρεύω

(κρεμασμένο στην κουζίνα σε ένα δωράκι που της είχαμε πάρει ως παιδιά, δε λέει συγγραφέα, αν τον ξέρει κάποιος ας τον πει)

Συνεχίζω με ένα κλασσικό που συνέχεια επαληθεύω στην πράξη, λίγα συγκρίνονται με τη λαϊκή σοφία:

Κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρει

Και τέλος μία σκέψη που κάνω εγώ τελευταία:

Οι δυσκολίες κάνουν μία αδύναμη σχέση αδυνατότερη και μία δυνατή δυνατότερη

Αυτά, καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο σε όλους και καλά να περνάτε!

10 σχόλια:

  1. Αύριο είναι η μέρα της μάνας;
    Λοιπόν τα έκανα σαλάτα!
    Πήρα την μανούλα μου σήμερα(10/05) τηλέφωνο και της είπα χρόνια πολλά για την γιορτή της μάνας!
    Ευτυχώς που η μανούλα δεν το πήρε πρέφα ότι βιάστηκα λίγο με τις ευχές και τις δέχτηκε μα αγάπη και συγκίνηση.

    Τα..... τούβλα εξαιρετικά!
    Μου μοιάζεις γιατί και εγώ τραβάω τοπία και αντικείμενα που οι άλλοι δεν θα τους έριχναν ούτε μία ματιά!
    Καλό σου βράδυ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα η σκέψη μετράει και ότι την θυμήθηκες!

      Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, βρήκαμε κοινό χόμπυ ε;

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ομορφα ολα Γιωργο!
    Η φωτογραφια με τα τουβλα ειναι εξαιρετικη!
    Μια χαρουμενη Κυριακη να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Ελευθερία, χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα, Τζωρτζ. Καλή Κυριακή να έχεις, και να χαίρεσαι την μανούλα σου (και το αντίστροφο φυσικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αναστασία μου και ανταποδίδω τις ευχές! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Καλά να περνάς αν και θα έχουμε και συνέχεια εμείς σήμερα :)

      Διαγραφή
  4. Το ακουω σου εξαιρετικο Γιωργο μου. Και εννοειται ξερω και τα 2 τραγουδια του Στρατου. Με αυτα μεγαλωσα εξαλλου..
    Οσο για το βλεπω..πιστεψε με δεν θελεις να δεις εγω ποσες φωτογραφιες απο ασχετα πραγματα εχω .Χχααχα
    Συλλογιζομαι.. Ολα ομορφα...
    Χρονια λοιπον στην μανουλα σου
    Να την χαιρεσαι και να σε χαιρεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Μαρία, χαίρομαι που σου άρεσαν! Γιατί δε βάζεις καμία στο μπλογκ σου να τη δούμε;

      Καλή εβδομάδα και να τις χαιρόμαστε τις μαμάδες μας!

      Διαγραφή
  5. Καλό απόγευμα! Αχ αυτες οι μανούλες το τραβανε απο μας αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, βέβαια και εμείς όλο και κάτι τραβάμε :p

      Καλά να περνάς Αριάδνη!

      Διαγραφή

Blogs..