Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Ιστορικά εξαρτήματα υπολογιστών

Έφτιαξα πριν λίγο ένα βιντεάκι σχετικό με το service που κάνω (βλέπε δεξιά) και είπα να σας το βάλω και εδώ καθώς μου αρέσει η ιδέα που και που η επαφή μας να περνάει και στην οπτική-ακουστική. Επίσης θέλω να μοιραστώ τη χαρά μου καθώς τις τελευταίες μέρες είχα κάποια περισσότερα έσοδα και αν έρθουν να πάρουν έναν υπολογιστή που είναι έτοιμος και με έχουν στήσει, για πρώτη φορά θα είναι και τυπικά κερδοφόρος η δουλειά αυτή που έχω ξεκινήσει εδώ και τόσο καιρό!

https://www.youtube.com/watch?v=co5VySBbXVw

Καληνύχτα και καλά να περνάτε όλοι!

18 σχόλια:

  1. Αντε με το καλο βρε Γιωργο μου.. Μακαρι να πετυχει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Μαρία, εύχομαι και εσύ να έχεις ό,τι επιθυμείς στη ζωή σου! :)

      Διαγραφή
  2. καλη επιτυχια ευχομαι φιλε μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές για ό,τι κάνεις! Θέλω να ξέρεις ότι εκτιμώ το ότι είσαι εδώ συνέχεια και αφήνεις θετικά και ενθαρρυντικά σχόλια! :)

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτική ενημέρωση... άσε που είσαι και κούκλος, αν και η κάμερα σε αδικεί, τέλος πάντων!!!
    Καλή συνέχεια εύχομαι και όταν θα αποκτήσω το νέο μου pc θα συναντηθούμε να μου κάνεις τη νέα εγκατάσταση και επιτέλους να βγάλω τις καρδούλες που επιπλέουν γύρω μου!!!
    Maria Fe, αν με διαβάζεις, πες μου τι να κάνω για να σου βάζω σχόλια!

    ΑΦ! και στην όμορφη παρεούλα! :)

    ΥΓ: Ψήφισες για τα χημικά της Κρήτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και τις ευχές! Εννοείται όποτε χρειαστείς τις υπηρεσίες μου μου λες. Και γενικά για όλους που μιλάμε εδώ ισχύει αυτό και επειδή σας θεωρώ παρέα μου η μεταχείριση θα είναι ανάλογη. Για τα χημικά έχω κάποιες επιφυλάξεις, περισσότερα αν θέλεις μέσω μειλ..

      Πολλά ΑΦ!

      Διαγραφή
    2. Δεν γνωριζω γιατι δεν μπορειτε να μου γραψετε σχολιο.. Ολοι οι αλλοι μπορουν .. Τι να πω...

      Διαγραφή
    3. Συγγνώμη αν μπαίνω λίγο σφήνα, μήπως όμως η Στεφανία εννοεί την ανάρτηση για τα χημικά που έχεις κλειστά τα σχόλια;

      Διαγραφή
    4. δεν νομιζω γιατι μου το χει ξαναπει αυτο

      Διαγραφή
    5. α οκ, έκανα μία προσπάθεια μήπως βρεθεί κάποια άκρη :)

      Διαγραφή
  4. Καλές και κερδοφόρες δουλειές Γιώργο μου. Πάντα επιτυχίες σε ότι και αν κάνεις.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη, εύχομαι επιτυχίες και σε εσένα! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. καλή επιτυχία σε αυτό το νέο που ξεκίνησε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό νέο! Στο εύχομαι ολόψυχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ εξυπνο Γιωργο μου καλη επιτυχια ασε που εισαι κουκλος χιλια φιλια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κάτια μου για τα καλά λόγια και το κούκλος χεχε! Καλά να περνάς!

      Διαγραφή

Blogs..