Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Food Lovers

Καλησπέρα!

Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχουν κυκλοφορήσει πολλά βραβεία-παιχνίδα στη μπλογκογειτονιά, εδώ όμως η Ελευθερία έκανε ένα πολύ νόστιμο tag που δεν μπορούσα να αντισταθώ, θα καταλάβετε στη συνέχεια.






1. Ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό;

Δύσκολο να πω μόνο ένα. Είμαι μακαρονάς, ειδικά καρμπονάρα και με κιμά. Επίσης σουτζουκάκια.

2. Ποιό είναι το αγαπημένο σου γλυκό;

Πολλά μου αρέσουν πολύ, το πολίτικο Σεκέρ Παρέ όμως είναι αξεπέραστος έρωτας!

3. Ποιό φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ;

Σαλιγκάρια

4. Ελληνική, ιταλική, mexican ή ασιατική κουζίνα;

Η κάθε μία έχει τη δική της γοητεία, όμως παπούτσι από τον τόπο σου και ας είναι μπαλωμένο!

5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό;

Αλλεργία με την στενή έννοια του όρου όχι. Έχω κάποια φαγητά όμως που μου δημιουργούν δυσκολίες στην πέψη (όσπρια, φρούτα, σφολιατοειδή με κακής ποιότητας λάδι).

6. Σε ποιό φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ;

Στις μακαρονάδες, ειδικά η καρμπονάρα είναι η σπεσιαλιτέ μου. Τις προάλλες βέβαια έφτιαξα και κάτι γιουβαρλάκια κοκκινιστά που βγήκαν τέλεια!

7. Ποιό είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο;

Τα τοστ δεν μετράνε ε; Χαχα! Μακαρονάδες, αυγά μάτια..

8. Είσαι χορτοφάγος;

Όχι

9. Συνήθως τι παραγγέλνεις από έξω;

Συνήθως πίτσα ή πολίτικη κουζίνα. Σπανιότερα κινέζικο ή σουβλάκια.

10. Είσαι γλυκατζής ή fan των αλμπυρών σνακ;

Προς το γλυκατζής..

11. Αγαπημένο σνακ;

Γενικά δεν είμαι το άτομο που τσιμπολογάει πολύ. Αν το κάνω όμως θα είναι κάτι μπισκοτοειδές, σοκολατοειδές ή κάτι άλλο γλυκό. Έχω μεγάλο θέμα με το χαλβά και τα Caprice χαχα!

12. Πώς τρως το σάντουίτς σου;

Τα βασικά είναι τυρί, κέτσαπ, βούτυρο. Ανάλογα με τα κέφια μπορεί να βάλω ζαμπον, πάριζα, κοτόπουλο, κάποιο πράσινο λαχανικό. Αποκλείονται πίκλες, ωμές ντομάτες και μουστάρδα.

13. Σ'αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το'χεις ρίξει στη μάσα;

Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το θέμα, ομολογώ όμως ότι τον τελευταίο καιρό έχω προβληματιστεί λόγω κάποιων θεμάτων (βλέπε και 5)..

14. Ποιός μαγειρεύει καλύτερα στην οικογένεια;

Προφανώς η μαμά έχει την πρωτοκαθεδρία. Όχι ότι εγώ ή η αδερφή μου μαγειρεύουμε άσχημα όμως. Εντελώς μεταξύ μας, στην καρμπονάρα νομίζω ότι τις κερδίζω χιχι!

Κανόνα για το σε πόσους να δώσουμε πάσα δεν είδα. Οπότε το δίνω σε όποιον του άρεσε και θέλει. Θα ήθελα βέβαια να δω απαντήσεις από τις Λιακάδα, Κική (Εκφράσου), Λυσίππη (την έχασα τελευταία, ελπίζω να είναι όλα καλά!) και τις νέες φίλες Ελένη Φλογερά, Μαρία Φε, syros2js και Kat.

Καληνύχτα σε όλους!

24 σχόλια:

  1. Πωπω! Ρε φίλε! Πείνασα νυχτιάτικα!!!
    Πλάκα είχε, δεν μπορώ να πω!! Τις απόλαυσα τις απαντήσεις σου!
    Ευχαριστώ για την πάσα, αλλά τον τελευταίο καιρό προτιμώ να απαντώ στα σχόλια του blog που μου έκανε το tag και μετά να προσθέτω το link στη νέα μου ανάρτηση! Αυτό θα κάνω και τώρα, ναι?
    Λοιπόν! Ξεκινάω!!!
    1. Ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
    Αρακάς στην κατσαρόλα με πατατούλες, καρότα και άνηθο!
    2. Ποιό είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
    Λατρεύω όλα τα γλυκά εκτός από το τιραμισού!
    3. Ποιό φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ;
    Κάποιο που δεν θα μου μύρισε όμορφα!
    4. Ελληνική, ιταλική, mexican ή ασιατική κουζίνα;
    Δεν μπαίνω σε δίλημμα: Τα καλύτερα πιάτα όλων τους!
    5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό;
    Σε συνδυασμό υλικών έχω: Ψάρι-αυγό-σοκολάτα!
    6. Σε ποιό φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ;
    Με την κουζίνα το έχω! Πρασσόσουπα βελουτέ, σουτζουκάκια, μιλφέιγ, χαλβάς φαρσάλων κ' σιμιγδαλένιος, τρουφάκια κτλ, κτλ, κτλ!
    7. Ποιό είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο;
    Τον προαναφερθέν αρακά σε ηλικία 6-7 χρονών! (Από εκεί να καταλάβεις πόσο πολύ μου αρέσει!)
    8. Είσαι χορτοφάγος;
    Όχι, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχω εξάρτηση από το κρέας...
    9. Συνήθως τι παραγγέλνεις από έξω;
    Δεν παραγγέλνω... Οκ, αν επιμένει η παρέα μου, μάλλον σουβλάκι νομίζω...
    10. Είσαι γλυκατζής ή fan των αλμπυρών σνακ;
    Γλυκά!!! όλοι το ξέρουν!!! Πλέον κι εσύ!!! ;-)
    11. Αγαπημένο σνακ;
    Σοκολατούλες και πιτσίνια! (όχι ταυτόχρονα!)
    12. Πώς τρως το σάντουίτς σου;
    Με το... στόμα??!! Οκ, όπως να 'ναι! Αλλά προτιμώ να το φτιάξω εγώ, οπότε θα έχει υλικά που έχω επιλέξει να βρίσκονται στο σπίτι!
    13. Σ'αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το'χεις ρίξει στη μάσα;
    Πάντα προσπαθώ να τρέφομαι υγειινά, αλλά οι... αταξίες μου είναι πάντα εκεί, βρε παιδί μου! όχι, σοβαρά! Είμαι σε φάση που πρέπει να ανέβει ο αιματοκρίτης μου, οπότε καταλαβαίνεις!
    14. Ποιός μαγειρεύει καλύτερα στην οικογένεια;
    Μαμά! Μαμά! Μαμά! (και ποτέ δεν έχει πει κακή κουβέντα για τη μαγειρική μου! Ούτε ο μπαμπάς μου, ούτε ο Γιάννης όμως! οπότε σε καλό δρόμο είμαι κι εγώ!)
    Τι? Τελείωσε? Και ούτε ένα κέρασμα δεν μας είχες για το τέλος??? Ντροπήήήή!!!
    Lyssipάκι μου, όταν έρθεις προς τα εδώ, φέρε κάτι.... ξέρεις εσύ!!!
    Καλό βράδυ, Γιώργο! Να είσαι καλά!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα ευχαριστώ για τις απαντήσεις, πολύ μου άρεσαν! Μόνο με τον αρακά μου τα χάλασες λίγο αλλά δεν πειράζει! Έχει κάτι ο τρόπος που γράφεις που γελάω ουκ ολίγες φορές!

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Μου αρεσαν οι απαντησεις σου!
    Πεινασα!
    Ειναι ενα αγαπημενο μου φαγητο η καρμποναρα, ομως βαζω και τυρακι μπολικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελευθερία!

      Εγώ βάζω λίγο ή καθόλου τυρί όταν την φτιάχνω αλλά όποιος θέλει μπορεί να προσθέσει μετά!

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  3. Ωωωω τι ενδιαφερον παιχνιδι!
    πλάκα εχει! θα το τιμήσω Γιωργο μου μιας και θα θελες και συ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου φάνηκε ενδιαφέρον!

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα Γιωργο μου.
    Πολυ ωραια παιχνιδι.
    Σε ευχαριστω πολυ που προσκαλεσες κι εμενα.
    Εννοειτε πως θα παιξω κ εγω.
    Μου αρεσαν πολυ οι απαντησεις σου.
    Το γλυκο δεν το ηξερα.
    Εισαι της πολιτικης κουζινας τελικα!

    Καλημερα! Να περνας ομορφα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική χαίρομαι που σου άρεσε!

      Όντως, αν και δεν έχω καταγωγή από εκεί, έχω μία αδυναμία στην πολίτικη κουζίνα και κάποια στιγμή θέλω να επισκεφτώ την Πόλη. Εσένα σου αρέσει;

      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  5. μου άρεσε αυτό το "προς το γκυκατζής".. μου άρεσε!

    εγώ αντιθέτως θα έλεγα.. ΜΟΝΟ & ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΛΥΚΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να είμαι συγκρατημένος εγώ χαχα!

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν φιλαράκι, πρέπει να μας καλέσεις επειγόντως για καρμπονάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραιο παιχνιδι!!!!
    Καλως σε βρηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγω παλιά έτρωγα πολυ τα σαλιγκάρια ,αλλά τώρα τα σιχαίνομαι....και λατρεύω καρμπονάρα!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δε νομίζω ότι θα μπορούσα να τα δοκιμάσω ποτέ χαχα!

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  9. Παρούσααα!!! Είχα προβλήματα με το wi-fi. Μπορούσα να μπω μόνο σε 2-3 σελίδες και πουθενά αλλού. Τα νεύρα μου κρόσσια, εννοείται. Όλα εντάξει τώρα, όμως. Θα τα λέμε πάλι όπως πριν.

    Εννοείται παίρνω πάσα και την κάμνω ανάρτηση, και σ' ευχαριστώ πολύ. :))

    Σαλιγκάρια έτρωγα μικρότερη, αλλά τώρα τα σιχαίνομαι. Δεν μπορώ! Ίου.
    Στην καρμπονάρα λέμε ΝΑΙ, και σε σένα ΜΠΡΑΒΟ που ξέρεις να μαγειρεύεις. Και τώρα, για τον έπαινο που σου έδωκα μέσα απ' την καρδιά μου, περιμένω ένα σεκέρ παρέ, γιατί πολύ το λιμπίστηκα λέμε.

    Χαιρετώ με βαθύ τεμενά, Τζωρτζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε, όλο δικό σου:

      http://tinyurl.com/ncpnn5d

      Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και χαίρομαι που δεν ήταν κάτι πιο σοβαρό π.χ. πρόβλημα υγείας. Όπως ίσως έχεις δει πάνω δεξιά ασχολούμαι με service υπολογιστών οπότε αν μπορώ κάτι μέσω μειλ (το έχω στο προφίλ μου) πολύ ευχαρίστως!

      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
    2. *γκλου γκλου* (κατεβαίνει το νερό -με δίψασε αφού!!) Ακολουθεί σκούπισμα με την ανάποδη του χεριού κι αναφώνημα: είσαι τζέντλεμαν!!

      Πιάνω απ' τον δήμο, οπότε δεν έχω βάλει δική μου γραμμή σπίτι. Κάνω οικονομία στους γονείς, γιατί τα φέρνουν δύσκολα κι αυτοί. Το πρόβλημα ήταν δικό τους. Τους έστειλα μέηλ, γιατί αυτή η δουλειά τραβούσε πολλές μέρες, κι εμένα, πέραν του ότι είναι μέσο διασκέδασης, είναι εργαλείο και για την σχολή μου. Τρέχανε εργασίες, ανεβαίνανε σημειώσεις κι εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Τελικά είχε βλάβη όλο τους το σύστημα μου είπαν και παλεύανε οι τεχνικοί να το φτιάξουν, ελπίζοντας ότι οσονούπω θα το είχαν και πάλι έτοιμο.

      Σ' ευχαριστώ πολύ που άπλωσες χείρα βοηθείας. Είσαι γλύκας!!

      Καλό μήνα να έχεις!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτές οι περιγραφές σου με τρελαίνουν! Ευχαριστώ και πάλι για τα καλά λόγια! :)

      Με το δημόσιο είναι να μη μπλέξεις δυστυχώς! Πάλι καλά που βγήκε άκρη..

      Καληνύχτα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Η καρμπονάρα μπορεί να είναι vegeterian; (ξέρεις πως είμαι χρόνια τώρα) ;-)
    Πάντως τα μακαρόνια είναι για όλα τα στομάχια και είναι η πιο εύκολη τροφή!
    Όσο για γλυκά, δεν λέω ποτέ όχι, ειδικά για μαύρη σοκολάτα!
    Έβαλα νέο ποστ... για να δούμε αν και πότε θα εμφανιστεί! ;-)

    ΑΦ! πάντα τρυφερά! :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμφανίστηκε! Έρχομαι να το δω!

      Όσο για vegeterian καρμπονάρα, θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει χωρίς μπέικον, όμως θεωρώ ότι χάνει την αίγλη της και στο κάτω κάτω, πέραν της απλής με κόκκινη σάλτσα, υπάρχουν και άλλες ενδιαφέρουσες vegeterian συνταγές, όπως η Πέστο:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Pesto

      Εγώ είμαι και της σοκολάτος και του μελιού!

      ΑΦ!

      Υ.Γ. Διάβασα κάπου για προσωπικά προβλήματα, εύχομαι να ξεπεραστούν γρήγορα!

      Διαγραφή
  11. σου εχω στειλει μαιλ, το ειδες; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική το είδα, δεν έχω βρει χρόνο σήμερα γενικά να μπω πολύ στο internet, πιστεύω θα προλάβω αργότερα σήμερα να απαντήσω, στη χειρότερη αύριο, με εσένα όμως όλα οκ! :)

      Διαγραφή

Blogs..