Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Πικάντικο χιούμορ

Γενικά είμαι ένα άτομο ήρεμο, μπορεί να κάθομαι σιωπηλός σε ένα τραπέζι που όλοι μιλάνε. Είναι να μην πάρω ανάποδες όμως, τότε ποιός είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Έχω υψώσει τη φωνή σε καθηγήτρια στη σχολή μου και σε αξιωματικό στο στρατό! Στο στρατό βέβαια έπαθα και ψιλοανοσία στο θέμα, πραγματικά τις πρώτες μέρες στο θάλαμο γεμάτο άντρες έπαθα πολιτισμικό σοκ. Στο κάτω κάτω σε αρκετές περιπτώσεις προτιμώ να με βρίσει ο άλλος όπου είναι τουλάχιστον εμφανές το τι γίνεται παρά να με αγνοεί και να μένω μόνος να αντιμετωπίσω το θέμα ή ακόμα χειρότερα να προσπαθεί να με χειριστεί για να πάρει με υπόγειο τρόπο αυτό που θέλει. Όχι ότι δεν προσπαθώ να ελέγξω αυτή μου την τάση, στην τελική όμως μου βγαίνει αυθόρμητα και είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου, οπότε, όπως μου έχει πει και μία φίλη, οι άλλοι θα με αποδεχτούν για αυτό που είμαι και όχι για αυτό που δεν είμαι.

Όλη αυτή η εισαγωγή έγινε διότι σήμερα θα σας βάλω κάτι που ίσως είναι λίγο ασυνήθιστο για το δεδομένα του μπλογκ μου, εμένα όμως μου προκαλεί πολύ γέλιο, αν και λίγο "πικάντικο". Προειδοποιώ λοιπόν ότι περιέχει βρισιές και άσεμνες χειρονομίες και υπονοούμενα. Όσοι λοιπόν δεν αντέχετε από αυτά, σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και που διαβάσατε μέχρι εδώ, οι υπόλοιποι ελπίζω να γελάσετε όπως εγώ!


Και ένα μπόνους εξαιρετικά αφιερωμένο σε όποιον άντρα τυχόν το διαβάσει, θα με καταλάβει!


Καληνύχτα σε όλους!

8 σχόλια:

  1. Καλημερα Γιωργο.
    Να σου πω την αληθεια δε θελω να ακουσω βρισιες πρωινιατικα αλλα θελω να γελασω. Κρατω λοιπον την διαθεση για αστεια αλλα τα βιντεο θα ερθω αλλη μερα να τα δω. Οκ; :)
    Να εισαι καλα!
    Καλο υπολοιπο μερας να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Κική μου!

      Καλό υπόλοιπο μέρας και σε εσένα!

      Διαγραφή
  2. Εγω θα αφησω απλα την καλημερα μου .. :)
    Τα υπολοιπα μου ειναι αδιαφορα. Γιαυτο και δεν παρακολουθω πλεον τηλεοραση. Εχει ξευτυλιστει παντελως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, πλέον και εγώ μετρημένα, καμιά αστυνομική σειρά, big bang theory και καμιά επανάληψη του Κωνσταντίνου και Ελένης αν πετύχω. Ειδήσεις στην tv ούτε για πλάκα, νά'ναι καλά το ραδιόφωνο και το internet!

      Καλή υπόλοιπη μέρα!

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάλι "μπουρλοτιάζω" με το παραμικρό... Το οτιδήποτε μπορεί να με εκνευρίσει, αλλά σε κλάσματα δευτερολέπτου, μου έχει περάσει... Νομίζω πως αν έκανα σπάνια εκρήξεις ίσως και να το κρατούσα μανιάτικο...!
    ;-)
    Για τα βιντεάκια τώρα... Παλιά, όταν τον είχα πρωτοδεί, είχε την πλάκα του... Ήταν αυτά που έλεγε, ήταν ο τρόπος που τα έλεγε, δεν ξέρω... Το διασκέδαζα...
    Στην πορεία, άρχισε να επαναλαμβάνεται...
    Και το αποκορύφωμα ήταν πριν 2-3 εβδομάδες μια συνέντευξή του σε βραδινή εκπομπή, όπου είπε πως μπροστά στην κόρη του δεν έχει πει την παραμικρή βρισιά ποτέ... Αυτό μου επιβεβαίωσε το ότι τελικά, ίσως και να είναι και λίγο(!) δήθεν το όλο θέμα...
    Τώρα το πώς καταφέρνω να γράψω ολόκληρο σεντόνι από το τίποτα, μη με ρωτήσεις... Δεν ξέρω πώς το καταφέρνω!!!
    ;-)
    Καλή και γελαστή μέρα, Γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με εμένα έτσι γίνεται, είναι έκρηξη της στιγμής.

      Ίσως έχει δίκιο ότι είναι λίγο φτιαχτό το θέμα, τουλάχιστον όμως μου προκαλεί το γέλιο, έχει έναν απίστευτο τρόπο ο άτιμος. Πάντως περισσότερο βιντεάκια του στο youtube έχω δει παρά στην τηλεόραση.

      Καλή υπόλοιπη μέρα Γιάννα!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα φίλε μου
    Δεν μπορώ να πω ότι με διασκεδάζουν τέτοιου είδους βιντεάκια που μέσω ύβρεων προσπαθούν να βγάλουν γέλιο.
    Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι.
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γούστο και η άποψη του καθενός είναι σεβαστά!

      Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή

Blogs..