Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Με χιουμοριστική διάθεση..

Μιας και ακολουθούν μέρες πιο πένθιμες, σήμερα είπα να γελάσουμε λίγο, πάμε λοιπόν!

Στο θέατρο:
- Λυπάμαι πολύ αλλά είμαι υποχρεωμένος να διακόψω τις παραστάσεις, μπορεί να είναι αριστούργημα το έργο, όμως δεν άρεσε καθόλου στο κοινό.
- Πώς το ξέρετε; Αφού δεν ήρθε κανένας!

---

Ένας τραυλός σταματά έναν κύριο στο δρόμο:
- Μου.. μου.. μου λέτε σας πα.. πα.. παρακαλώ που.. που.. που είναι η σχο.. σχολή των τρα.. τρα.. τραυλών;
- Μα τι την θέλετε τη σχολή αγαπητέ μου; Εσείς τραυλίζετε περίφημα!

---

Ο γενικός διευθυντής μίας επιχειρήσεως, τυραννικός, παράξενος, αποφασίζει επιτέλους να αποσυρθεί σε ηλικία 70 ετών, προς γενική ανακούφιση ανωτέρων και κατωτέρων υπαλλήλων. Για να γιορτασθεί το γεγονός, όλο το προσωπικό προσφέρει στον αποχωρούντα ένα πλούσιο δείπνο, κατά τη διάρκεια του οποίου πολλοί ομιλητές, ευτυχείς που θα έφευγε, του έπλεξαν το εγκώμιο αποδίδοντάς του χαρίσματα που δεν είχε. Στο τέλος ο γενικός σηκώθηκε και είπε:
-Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ήμουν το αντικείμενο τόσης εκτιμήσεως εκ μέρους όλων σας. Μετά από αυτό, δε μου μένει παρά να αναθεωρήσω και να μείνω στη θέση μου!

---

- Γιατρέ, κάτι δεν πάει καλά με τη γυναίκα μου, έχει αποκτήσει την έμμονη ιδέα ότι κάποιος θέλει να κλέψει τα ρούχα της.
- Πώς έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα;
- Έχει προσλάβει ένα νεαρό για φύλακα, τον βρήκα στη ντουλάπα!

---

Ένας αφηρημένος καθηγητής σκοντάφτει πάνω σε μία αγελάδα και λέει:
- Με συγχωρείτε κυρία μου!
Λίγο πιο κάτω σκοντάφτει και στη γυναίκα του προέδρου, έχοντας όμως καταλάβει το προηγούμενο λάθος του, λέει:
- Πάλι εσύ παλιοαγελάδα;!

---

Η ετοιμοθάνατος σύζυγος:
- Αγάπη μου, ήσουν πάντα τόσο καλός μαζί μου. Θέλω να ξαναπαντρευτείς και να δώσεις στη νέα σου γυναίκα όλα τα κοσμήματα και τα ρούχα μου.
- Με τα κοσμήματα κάτι θα γίνει, τα ρούχα όμως αποκλείεται να της κάνουν, εσύ είσαι 1.50 ενώ αυτή 1.70!

---

Και κλείνω μουσικά:


Καλή συνέχεια σε όλους και καλά να περνάτε!

12 σχόλια:

  1. χαχα! Να είσαι καλά!
    Και το έχω τόση ανάγκη το γέλιο...
    Απολαυστικότατη ανάρτηση από την αρχή μέχρι το τέλος!!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, Γιώργο!
    Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Γιάννα μου!

      Καλό Πάσχα και εσύ να περάσεις καλά!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα δεν ξερω πιο μ αρεσε πιο πολυ βρε Γιωργο μου. Το γελιο το χρειαζομουν παντως!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που γέλασες Μαρία!

      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. χα χα!!
    κάποια από αυτά τα ήξερα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν γέλασα ξανά!!! σταθερές αξίες σαν να λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλά Γιώργο μου! δεν ήξερα κανένα!
    Πάντως η ίδια δε σταματώ να γελώ, γιατί το γέλιο είναι Ζωή!

    ΑΦ! καλό Πάσχα και εύχομαι να περάσεις καλά αυτές τις μέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία ναι το γέλιο μακραίνει τη ζωή! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Καλό Πάσχα να έχεις και εσύ! ΑΦ!

      Διαγραφή
  5. Πάρε κι από μένα κάτι, Τζωρτζίνο. Δεν μπορώ να μη γελάσω όποτε πέσω πάνω του, καταλαβαίνεις.

    Σκεφτείτε να ήταν γυναίκα στο Απόλλων 13: -Χιούστον, έχουμε πρόβλημα! "Τι πρόβλημα?" -Τίποτα! "Τι πρόβλημα έχουμε?" -Τίποτα, λέω! "Μα, πες μου!" -Ξέρεις εσύ!

    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα για σένα και τους αγαπημένους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, λες και το ήξερες ότι είναι ένα από τα πράγματα που με εκνευρίζουν αφόρητα στο αντίθετο φύλο :p Πάντως σε παραδέχομαι για τον αυτοσαρκασμό!

      Καλό Πάσχα Αναστασία (γιορτάζει και το όνομά σου ε;) και να περάσεις τέλεια και εσύ εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Με φωνή Καλλίρη: Γιορτάζω γιορτάζω / μ’ ακούτε που το φωνάζω / θα διασκεδάζω ως το πρωί. χαχαχα

      Thank you for noticing. :)

      Διαγραφή
    3. Ομολογώ ότι δεν την έχω ακουστά αυτή τη φωνή, αν δεν είναι σαν της αδερφής μου όμως καλά είμαστε χαχα!

      Καλό Πάσχα και πάλι!

      Διαγραφή

Blogs..