Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Παγκόσμια ημέρα μετεωρολογίας

Στις 23/3/1950 τέθηκε σε ισχύ η ιδρυτική διακήρυξη του παγκόσμιου οργανισμού μετεωρολογίας οπότε η 23/3 καθιερώθηκε ως η παγκόσμια ημέρα μετεωρολογίας. Δεδομένου λοιπόν ότι είναι ένα από τα αγαπημένα μου χόμπυ, δε θα μπορούσα να μην αφιερώσω ανάρτηση στο μπλογκ μου. Τιμώντας λοιπόν αυτή τη μέρα, είπα να βάλω ένα από τα πιο εντυπωσιακά αλλά και αστεία μετεωρολογικά βίντεο που έχω τραβήξει. Είμαι στο μπαλκόνι και τραβάω εν μέσω καταιγίδας και τότε σκάει ένας από τους 2-3 κοντινότερους-δυνατότερους κεραυνούς που θυμάμαι στη γειτονιά μου, τόσο κοντά σπάνια σκάνε εδώ αφού κάθε άλλο παρά είμαι δίπλα σε βουνό. Ήταν τόσο δυνατός που τα χρειάστηκα και επικαλέστηκα τα θεία! Υπομονή μέχρι το τέλος, ένα λεπτό κρατάει και ελπίζω να γελάσετε!


Καλή υπόλοιπη Κυριακή και καλή εβδομάδα σε όλους!

8 σχόλια:

  1. Λιγότερο από λεπτό!!! Μας χρωστάς κι άλλο!!!
    ;-)
    (Μία αστάθεια πάντως τη διέκρινα!!!)
    χαχα!
    Κοίτα, καλώς ή κακώς, η συγκεκριμένη Παγκόσμια Ημέρα, και με το δίκιο της δεν είναι ευρέως γνωστή στην Ελλάδα: Εδώ ζούμε στην κατάσταση "Τον-κακό-μας-τον-καιρό" επί μονίμου βάσεως!!!!
    Καλό απόγευμα, Γιώργο-ΕΜΥ (δανείζομαι τον χαρακτηρισμό από τη Lysippe μου!)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες είναι χαχα!

      Οκ, πάρε προς το παρόν ένα ακόμα από την ίδια καταιγίδα και επιφυλάσσομαι:

      https://www.youtube.com/watch?v=nMJ14zyO73M

      Όντως πετυχημένος ο χαρακτηρισμός της Λυσίππης!

      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Ωωωω δεν ηξερα πως υπαρχει τετοια ημερα.. Ενδιαφερον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου φάνηκε ενδιαφέρον!

      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. ωχ πραγματικα ειναι τρομακτικο.
    και μετα το σκεφτεσαι και γελας.
    πετυχες διανα τη στιγμη!
    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα να σε πήγε ,οπως λέμε !!!!!!!
    κι εγω φοβαμαι πολυ τους κεραυνούς και τα δυνατά μπουμπουνητά! Είναι όμως κατι πολύ όμορφο να το βλέπεις!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει, εγώ δεν τα φοβάμαι όταν είναι σε λογικά πλαίσια, σε αυτό όμως πραγματικά σύστηκε η πολυκατοικία! Ότι είναι όμορφα είναι σίγουρα!

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή

Blogs..