Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Νασρεντίν Χότζας

Είπα να ξεκινήσω το νέο μήνα στο μπλογκ μου με κάτι που έγραφα το παλιό μου μπλογκ, ένα γεγονός όμως αποτέλεσε αφορμή για να το ξαναθυμηθώ, συγκεκριμένα συγκέντρωσα διάφορα κομπιουτερικά πράγματα που ήταν διάσπαρτα στο δωμάτιό μου για να τα πάω σε έναν άλλο χώρο και όταν τα είδα όλα μαζί πραγματικά ξαφνιάστηκα από το πόσο πολλά μαζεύτηκαν και μου ήρθε στο μυαλό μία ιστορία του Νασρεντίν Χότζα. Πριν βάλω την ιστορία, παραθέτω την εισαγωγή που είχα κάνει στο παλιό μπλογκ, για όσους δεν ξέρουν τι είναι:

Ο Νασρεντίν Χότζας είναι ο <<πρωταγωνιστής>> μίας σειράς από σύντομες ιστορίες, κάποιες αρκετά γνωστές κάποιες όχι, που επιφανειακά φαίνονται πιο πολύ χιουμοριστικές, αλλά κρύβουν και βαθύτερα νοήματα. Περισσότερα για το τι είναι μπορείτε να δείτε εδώ. Εγώ τον είχα πρωτοακούσει μικρός από τον πατέρα μου, και μου τον ξαναθύμισε πρόσφατα ο Παραμυθάς από το blog του.
Και τώρα η ιστορία:

Πάει ένας ταλαιπωρημένος χωρικός να ζητήσει τη συμβουλή του Χότζα:

- Χότζα μου, η γυναίκα μου γέννησε, όμως το σπίτι μας είναι μικρό και δεν μας χωράει, ούτε έχουμε λεφτά να πάμε σε μεγαλύτερο, είμαι απελπισμένος, δεν ξέρω τι να κάνω..
- Σκύλο έχετε;
- Ναι
- Βάλτε τον και αυτόν στο σπίτι
- Μα Χότζα μου..
- Αυτή είναι η συμβουλή μου, αν το κάνεις έλα ξανά σε μία εβδομάδα να τα πούμε

Περνάει η εβδομάδα και ξαναπηγαίνει εμφανώς απελπισμένος ο χωρικός:

- Χότζα μου το έκανα αυτό που είπες και η κατάσταση είναι ανυπόφορη, τι να κάνω τώρα;
- Γάιδαρο έχεις;
- Ναι
- Βάλτε τον και αυτόν στο σπίτι
- Μα Χότζα μου, δεν γίνεται, ήδη δεν μπορούμε να κουνηθούμε!
- Αυτή είναι η συμβουλή μου, αν το κάνεις έλα ξανά σε μία εβδομάδα να τα πούμε

 Περνάει η εβδομάδα και ξαναπηγαίνει σε μαύρο χάλι πλέον ο χωρικός:

- Χότζα μου το έκανα αυτό που είπες αλλά δεν αντέχω άλλο, πάω να τρελαθώ, πες μου τι να κάνω!
- Κότες έχεις;
- Ναι
- Βάλτες και αυτές στο σπίτι
- Μα δεν μπορεί να μιλάς σοβαρά Χότζα μου..
- Αυτή είναι η συμβουλή μου, αν το κάνεις έλα ξανά σε μία εβδομάδα να τα πούμε

Περνάει η εβδομάδα και ξαναπηγαίνει στα πρόθυρα της αυτοκτονίας πια ο χωρικός:

- Χότζα μου το έκανα αυτό που είπες και πλέον ίσα που αναπνέουμε..
- Ωραία, τώρα βγάλτε το σκύλο, το γάιδαρο και τις κότες έξω

Μετά από λίγες μέρες ξαναεμφανίζεται περιχαρής ο χωρικός:

- Πάνσοφε Χότζα ο Θεός να σε έχει καλά, είμαστε μια χαρά τώρα!
Για όσους τους φάνηκε ενδιαφέρον, εδώ είναι βίντεο που είχα ανεβάσει στο παλιό μου μπλογκ (με μεγαλύτερο μούσι τότε χαχα!), όπου απαγγέλλω άλλες δύο. Θα ήθελα πάντως τα σχόλιά σας, σκέφτομαι να το συνεχίσω αν σας αρέσουν αυτές οι ιστορίες.

Καλή Σαρακοστή και καλό καθυστερημένο μήνα σε όλους! :)

10 σχόλια:

  1. Καλό καθυστερημένο μήνα και σε σένα, Γιώργο μου!
    Η ιστορία του Χότζα που μας έβαλες, είναι απ' τις καλύτερες και τις σοφότερες!
    ΑΦ! και καλά να περνάς!

    ΥΓ: Έρχονται χιόνια στο ΒΑ βουνό της Αττικής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Στεφανία, χαίρομαι που σου άρεσε!

      Ναι, από το Σ/Κ θα ρίξει στη κορυφή σίγουρα, τώρα για τα μέρη σου που είναι πιο χαμηλά είναι αβέβαιο, ίσως κάνω και σχετική ανάρτηση αύριο..

      ΑΦ!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα καλε μου φιλε.
    Ηξερα και εγω παλιοτερα αρκετες τετοιες ιστοριες αλλα ομολογω πως τα ειχα ξεχασει ολα μεχρι που διαβασα αυτο σου το ποστ!
    Μνημες με επισκεφτηκαν ξανα!
    Ευχαριστω πολυ γι αυτο!
    Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Κική!

      Καλή υπόλοιπη μέρα να έχεις! :)

      Διαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με το σχόλιο της Στεφανίας.
    Το βιντεάκι σου μόνο σε μένα δεν παίζει; Ο.ο

    Φιλιά, Τζωρτζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λυσίππη!

      Χίλια συγγνώμη για το βίντεο, το έβαλα αρχικά και δεν έπαιζε, μετά το έβαλα σε άλλο υπολογιστή και έπαιξε οπότε θεώρησα ότι έφταιγε ο υπολογιστής μου, από ότι φαίνεται όχι, θα το ανεβάσω από την αρχή κάποια στιγμή..

      Καλημέρα και καλά να περνάς! :)

      Διαγραφή
  4. Να 'μαι κι εγώ! Την χάρηκα την ανάρτηση αυτή!
    Είμαι λίγο τρελοκομείο (απ' ό,τι λένε! Εγώ δεν το νομίζω!) και τις καταδιασκεδάζω αυτές τις ιστορίες!
    Μου άρεσαν και οι φωτογραφίες με τα... απαγορευτικά σήματα της τροχαίας!
    Καλώς βρεθήκαμε κι από εδώ!
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Γιάννα (& Γιάννης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Καλώς βρεθήκαμε και καλά να περνάτε! :)

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα μου θύμισες μια ιστορία μ'ένα γεροντάκι που όταν είχε κρύο στο κελί, έβγαινε έξω που χιόνιζε κι όταν ξανάμπαινε το κελί φαινόταν πιο ζεστό...!
    Τελικά όλα είναι θέμα οπτικής...!
    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogs..