Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Καλή Άνοιξη!

Φίλοι μου ίσως σας παραξένεψε κομματάκι ο τίτλος μου. Για την είσοδο της Άνοιξης υπάρχουν αρκετοί ορισμοί. Καταρχήν ο πλέον διαδεδομένος, ο ημερολογιακός, την 1η του Μαρτίου. Υπάρχει ο αστρονομικός με την εαρινή ισημερία (έαρ=άνοιξη), 20 ή 21 Μαρτίου, ανάλογα τη χρονιά, αλλά και ο μετεωρολογικός με βάση μέσους όρους θερμοκρασιών αρκετών ετών, για την Αθήνα 23 με 24 Μαρτίου. Όλα αυτά όμως είναι θεωρητικά ή θεσπίστηκαν για λόγους αναφοράς. Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ έναν τρομερό οργασμό ανθοφορίας στη γειτονιά μου, το μπαλκόνι μου δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση (με κλικ επάνω τους μεγαλώνουν):



Ταυτόχρονα το κρύο μας τελείωσε και μάλιστα, για να κάνω και μία αισιόδοξη καιρική πρόβλεψη, δεν προβλέπεται άλλο στον ορίζοντα, μετά από μία σύντομη και ασθενή μεταβολή του καιρού αύριο, από εβδομάδα πάμε σε εντελώς ανοιξιάτικο καιρό σε όλη την Ελλάδα, με τη θερμοκρασία να ξεπερνάει τους 20 βαθμούς. Αν με ρώταγε κάποιος λοιπόν φέτος πότε θα έλεγες ότι ξεκίνησε η Άνοιξη, θα έλεγα κάποια από αυτές τις μέρες.

Καλό Σαββατοκύριακο λοιπόν και καλή Άνοιξη!

Σας αφήνω με την αγαπημένη Άνοιξη του Vivaldi..


15 σχόλια:

  1. Δεν έχεις κι άδικο... Κι εγώ νομίζω πως η ανθοφορία είναι πολύ στα πάνω της ήδη!
    Οπότε, δεν έχω παρά να σου ευχηθώ...Buona Primavera! (Για να το ταιριάξω και με το υπέροχο μουσικό κομμάτι της ανάρτησής σου!)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και εσύ!

      Διαγραφή
  2. Γιώργο - ΕΜΥ, μόλις έκανες όλα τα λουλούδια μέσα μου ν' ανθίσουν, γιατί -ομολογουμένως- δεν θ' άντεχα άλλη μουντίλα.

    Λουλουδιασμένες καλησπέρες!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα χαίρομαι Λυσίππη!

      Καλησπέρα και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. Η Άνοιξη είναι εδώ! Όσες κρύες μέρες και αν έρθουν αυτή δεν πτοείται.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο ξημερωμα Γιωργο και καλη μας Ανοιξη, γεματη με μυρωδιες και χρωματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για μένα ξεκινάει η άνοιξη, μόνο όταν το λέει ο φίλος μου ο Γιώργος, γιατί χάρη σ' αυτόν και στις προβλέψεις του, έκανα υπομονή μέχρι σήμερα που έχουμε και πανσέληνο και ελπίζω να την απολαύσουμε "δεόντως"!
    ΑΦ! και να έχεις μια υπέροχη ανοιξιάτικη πανσέληνο! :)

    ΥΓ: Πιστεύεις πως η πανσέληνος εκτός απ΄ τους ψυχοπαθείς επηρεάζει και τις καιρικές προβλέψεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Στεφανία!

      Όντως Πανσέληνος σήμερα.. Έμμεσα ίσως επηρεάζει αφού προκαλεί τις παλίρροιες, άμεσα δε νομίζω..

      ΑΦ!

      Διαγραφή
  6. Καλή Άνοιξη σε όλους και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα! Καλη εβδομαδα να εχουμε.
    Αγαπω την Άνοιξη πολυ και τα λουλουδια! Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Καλή εβδομάδα Κική!

      Διαγραφή
  8. Γιώργο,μήπως τράβηξες κρυφά φωτογραφία τα δικά μου λουλούδια στο μπαλκόνι;
    Επίσης ποιος σου είπε ότι αγαπάμε Vivaldi;
    Τις ανοιξιάτικες φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα λες;

      Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή

Blogs..