Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Ανάκριση τρίτου βαθμού

Η συμπάθειά μου η ΛΙΑΚΑΔΑ με προκάλεσε, είμαι λίγο πειραχτήρι, έχω περάσει και ανεμοβλογιά οπότε δεν φοβάμαι μήπως μολυνθώ, οπότε ξεκινάω..

1. Ονοματάκι: Γιώργος (ξέρω, πολύ σπάνιο :p)

2. Astrodata: Καρκίνος με ωροσκόπο Αιγόκερο

3. Γενέθλια: 22/6

4. Ομάδα: Ολυμπιακός (φανατικός, έχω πάει τρεις ολόκληρες φορές στο γήπεδο!)

5. Χρώμα: Όλες οι αποχρώσεις του μπλε, πορτοκαλί, βλέπε και το blog μου..

6. Φετίχ: Είναι υγρό.. δεν συνεχίζω άλλο :p

7. Καλή συνήθεια: Λέω συχνά ευχαριστώ

8. Κακή συνήθεια: Είμαι χυδαία αναβλητικός και τρώω τα νύχια μου

9. Κόλλημα: Ο υπολογιστής μου και η κλειστοφοβία..

10. Μεγάλη αγάπη: Καιρός, γυναίκες.. ε χμ τι άλλο;

11. Ιδανικός θάνατος: Ήρεμος και γαλήνιος..

12. Κινητό μου: Samsung Wave 723.. έχει και οθόνη αφής!

13. Στο άλλο φύλλο με χαλάει: Όταν κολλάνε συναισθηματικά με κάτι τόσο που νομίζουν ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο στον κόσμο! Αποδέξου ότι ο "μοναδικός σου έρωτας" σε παράτησε ή ότι μπορεί να υπάρχουν άνθρωποι που να μην τους καίγεται καρφί αν το δωμάτιό τους είναι ακατάστατο ή σκονισμένο! Και επίσης, αν κάθε φορά που βγαίνεις έξω ΠΡΕΠΕΙ να ταΐζεις τις γάτες ή δεν μπορείς να πας μία ώρα αργότερα να βάλεις καλαμπόκι στα περιστέρια, δεν είσαι φιλόζωη, είσαι καταναγκαστική! Ουφ ξαλάφρωσα, ευχαριστώ! (Είδατε που το λέω συχνά;)

14. Μισώ: Δεν μισώ τους εχθρούς μου γιατί εγώ τους δημιούργησα! (Να εξηγούμαι, δεν είναι δικό μου, απλά συμφωνώ :p)

15. Κλαίω: Και όμως κυρία μου κι άντρες κλαίνε! Δεν μου έρχεται κάτι συγκεκριμένο, αλλά μπορεί να βουρκώσω ή να κλάψω επειδή με συγκίνησε κάτι π.χ. τραγούδι, σκέψεις..

16. Γελάω: Συνήθως από αμηχανία :s

17. Βαριέμαι: Τη δουλειά.. Το παραδέχομαι, είμαι αθεράπευτα τεμπέλης!

18. Σιχαίνομαι: Το τσιγάρο. Ίσως το μόνο πράγμα που μου είναι πραγματικά ακατανόητο τι του βρίσκουν όσοι το κάνουν!

19. Πιστεύω: Στη σοφή αρμονία του σύμπαντος (αυτό που πολλοί λένε θείο ή θεό) και ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο..

20. Στην επόμενη ζωή: Θα ήθελα να είμαι ένα περήφανο άλογο ή ένα πουλί να αλλάζω πόλη κάθε μέρα

21. Το moto μου: Η γνώση είναι το υλικό, σοφία είναι να ξέρεις να το χρησιμοποιείς! (Και ναι, αυτό είναι δικό μου!!!)

Αυτά, πολύ το διασκέδασα, δεν μου έρχεται κάποιος συγκεκριμένος να πασάρω, για αυτό το αφήνω ελεύθερο, όποιος θέλει το παίρνει! :)

Καληνύχτα σε όλους!!

5 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακέ μου Γιώργο!!!
    άντε αφού έγινα και εγώ σήμερα για χάρη του Ξύλινου Ολυμπιακός...να που εχεις αδελφή ψυχή!
    Αυτό το ΄΄ υγρό φετίχ ΄΄ ελπίζω να μην είναι μολότωφ !!!!!
    Όπως το είπες κάτι στα νυχάκια πάλι κοντά είμαστε...εγώ βεβαια δεν τα τρώω όλα μαζί , αφήνω και μερικά για δείγμα! Τώρα ας πούμε έχω δυο φαγωμένα και οχτώ φυσιολογικά!
    Χάρηκα που έμαθα λίγα πραγματάκια για εσένα :))
    Tα φιλιά μου και να έχεις μια καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Hengeo!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή στο παιχνιδάκι μου και για τα καλά σου λόγια! Είναι τιμή μου η φιλία σου... Ασχετο αλλά εντύπωση μου προκαλεί ότι μέχρι τώρα οι περισσότεροι έχουνε samsung σαν και μένα :)

    Y.Γ. Νομίζω ότι τώρα καταλάβαμε λιγάκι περισσότερο ο ένας τον άλλον και έτσι θα έχουμε λιγότερες πιθανότητες παρεξήγησης... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λεβίνα ή Εύη όντως έχουμε αρκετά κοινά. Σε ένα παλιότερο παιχνίδι στο blog σου έλεγες ότι είσαι αφηρημένη σε βαθμό κακουργήματος ή θυμάμαι λάθος; Πάντως και εγώ το έχω αυτό. Ένα θα σου πω, να βάζει το γκαρσόνι νερό δίπλα μου και εγώ να λέω και νερό να μας φέρετε! Και τα νύχια μεγαλώνοντας δεν τα τρώω όλα και να βλέπεις τρία μέτρα νύχι στον δείκτη και τον αντίχειρα και τα άλλα φαγωμένα χαχα! Όσο αναφορά το υγρό φετίχ, καλέ που πήγε το μυαλό σου; Με τους δυνατούς και απότομους ήχους τρελαίνεται το νευρικό μου σύστημα, οπότε.. (Αλήθεια αυτό το έχεις;) Ο λόγος που δεν μπορώ να πω πιο συγκεκριμένα δημόσια είναι ότι αναφέρεται σε μία προσωπική λειτουργία, μήπως τώρα πήγε το μυαλό σου;

    Καλή εβδομάδα και σε εσένα εντυπωσιακή λογοτέχνισσα-ζωγράφε! :)

    Λιακάδα, αν μου αγχώνεσαι τόσο για μία φιλία μέσω internet, πώς θα σου φαινόταν να ζεις 25 χρόνια με ένα άτομο και να συνειδητοποιείς ότι ελάχιστα έχετε καταλάβει ο ένας τον άλλο; Εκεί να δεις άγχος και ανασφάλεια που έχεις μετά! Πάντως σε ευχαριστώ και εγώ για τα καλά σου λόγια! Όσο αναφορά το κινητό, σύμπτωση, ή, όπως σοφά μου είχε πει η Λεβίνα σε παρόμοια απορία, αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε;

    Καλά να περνάς ό,τι και αν κάνεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "να βάζει το γκαρσόνι νερό δίπλα μου και εγώ να λέω και νερό να μας φέρετε!"
    φοβερό!!!
    ...
    Αφού φίλε Γιώργο (αλήθεια υπάρχει τέτοιο όνομα..;) είσαι Ολυμπιακός, όλα τα άλλα δεν έχουν νόημα!
    ...
    Πέρα απ' την πλάκα αυτό ήταν απίστευτο:
    "Η γνώση είναι το υλικό, σοφία είναι να ξέρεις να το χρησιμοποιείς!"
    πολύ έξυπνο!
    Το κρατάω!
    ...
    Μια όμορφη βραδιά εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξύλινε ιππότη και να ήταν το μόνο που έχω κάνει χαχα! Ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε τόσο το μότο μου :) Όσο αναφορά τα περί Ολυμπιακού, κρύβε λόγια, παραμονεύει η λιακάδα να μας τσουρουφλίσει και θα είναι πολύ απότομο μετά τα χιόνια!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogs..