Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη..

Παίρνω πάσα από την ΛΙΑΚΑΔΑ..

1. Αγαπημένη στιγμή: Να χαζεύω τη βροχή, ήχο, μυρωδία, κ.λ.π. ή καθισμένος στο τζάκι ενώ έξω χιονίζει..

2. Αγαπημένο άρωμα: Όποιο είναι εύκαιρο στο μπάνιο :p

3. Αγαπημένο φαγητό: Καρμπονάρα, σουτζουκάκια

4. Αγαπημένο γλυκό: Όλα όσα δεν έχουν πολύ πορτοκάλι ή καφέ!

5. Αγαπημένο ποτό: Λευκό κρασί

6. Αγαπημένο βιβλίο: Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα

7. Αγαπημένο τραγούδι: Πριν το χάραμα μοχάχος

8. Αγαπημένη εκπομπή: Αυτόν τον καιρό.. TBBT

9. Αγαπημένη έξοδος: Κινδύνου! Ξέρω ότι υπάρχει τρόπος διαφυγής οπότε δεν με πιάνει η κλειστοφοβία μου χαχα!

10. Αγαπημένη διαδρομή: Οποιαδήποτε αρκεί να μην οδηγώ χαχαχα! Στα σοβαρά τώρα, τα Τέμπη είναι από τα σημεία που μου έχουν χαραχθεί..

Αγαπημένη ταινία δεν έχει; Σε ένδειξη διαμαρτυρίας απαντάω με το έτσι θέλω.. Η ζωή είναι ωραία!

Πάσα δίνω στην Άιναφετς, την Βιργινία, την Fairelena, τον Παραμυθά, τον nNoe και, αν μπορώ να δώσω στο ίδιο άτομο, μία δεύτερη στη Λεβίνα

10 σχόλια:

  1. Λευκό κρασί εσύ κόκκινο εγώ...χιχιχι
    Βροχή εσύ λιακάδα εγώ...
    Αυτό θα πει ταύτιση...! :-p


    Y.Γ. αααα καρμπονάραααααα... Εδωωω είμαστεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eπιτέλους βγήκα απο τον λήθαργο και κατάλαβα τι έγινε! Ευχαριστώ για την πάσα Λιακάδα μου και Hengeo, σύντομα θα την αξιοποιήσω!
    Αλήθεια πως να κλείσεις όλα όσα σου αρέσουν σε...ένα μόνο? Δεν ξέρω αλλά θα κάνω μια μικρή επιλογή....όσο για το κρασί ...μπαίνω στο club...μόνο που είτε λευκό, είτε κόκκινο, είτε ροζέ ντόπιο απο σαββατιανά και σιδερίτες...είναι το αγαπημένο μου ποτό τα βράδια του χειμώνα ειδικά ...
    Τα φιλιά μου Hengeo, να περάσεις καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιακάδα πρόσεξε όμως διότι η φυσική λέει ότι τα ετερώνυμα έλκονται! :p Πάντως ναι η καρμπονάρα και τα μακαρόνια γενικότερα και μου αρέσουν πολύ και τα φτιάχνω ;)

    Λεβίνα είπες το ίδιο που έγραψε και η Λιακάδα στη δική της συνέντευξη. Από της απαντήσεις μου φαίνεται ότι και εμένα με ζόρισε λίγο αυτό το κομμάτι αλλά το πάλεψα :p Ανταποδίδω τα φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aυτό που πραγματικά με εκπλήσσει είναι η επιλογή της φωτογραφίας στο προφίλ σου.

    Αν και ως κριός το χρώμα μου είναι το κόκκινο στα τριαντάφυλλα τα αγαπημένα μου είναι τα δίχρωμα κιτρινοπορτοκαλί επειδή μου θυμίζουν τις φλόγες της φωτιάς που τόσο λατρεύω να χαζεύω καθισμένη δίπλα στο τζάκι... Ειδικά όταν ψιθυρίζουν σε μια γλώσσα μαγική με αυτούς τους όμορφους ήχους που κάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν αγριεύτηκες με τη Λιακάδα πάρε αυτό για να ξε-αγριευτείς... Φιλιά και όνειρα γλυκά... ή μήπως να πω υγρά...?

    http://enigma-omnia.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν μου ήρθε εντελώς στην τύχη (άντε ίσως και για να δοκιμάσω τον τηλεφακό της μηχανής) να το τραβήξω. την ώρα που έφευγα, από τον κήπο ενός σπιτιού που με φιλοξένησαν, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έκανε τόση εντύπωση :)

    Εγώ το ζώδιο δεν το έχω βάλει διότι μου το έβγαζε λάθος, με έβγαζε δίδυμο ενώ είμαι στην αρχή του καρκίνου!

    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και καληνύχτα σου είπα ήδη στο blog σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. !!!!!!!!!!
    Στο μεταίχμιο του διδυμου με τον καρκίνο κι εσύ!!!
    Ξέρω πολύ καλά κι άλλον έναν που είναι κάπου εκεί στο μεταξύ και δεν ξέρει τι ζώδιο είναι...
    Το μόνο που ξέρει είναι ότι έχει γεννηθεί για να με τρελλαίνει... :)))

    Kαλή μας μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχα, από ότι φαίνεται χθες βράδυ γράψαμε σχεδόν μαζί σχόλιο, καλημέρα!

    Ξεαγριεύτηκα και ξαφνιάστηκα με το τι μπορείς να βρεις στο blogspot.. Έλα όμως που η λιακάδα με ιντριγκάρει περισσότερο, τα ετερώνυμα που λέγαμε :p

    Εγώ ξέρω και τι ώρα έχω γεννηθεί, 22/6 βράδυ, οπότε είμαι σίγουρος ότι είμαι καρκίνος. Τον αλγόριθμο του blogspot (δεν παίρνει ώρα) τρέλανα, όπως την αδερφή μου και τη μάνα μου, μόνο που οι τελευταίες ανταποδίδουν χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουπς σε βρήκα αλλά αυτή είναι άλλη γειτονιά.
    Καλή αρχή λοιπόν και ελπίζω να περνάς και από τα παλιά σου λημέρια.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άλλη γειτονιά αλλά κοντινή ;)

    Καληνύχτα και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogs..