Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Αλλόκοτη επέτειος +κλήρωση

Μία από τις πιο αλλόκοτες αλλαγές χρόνου ήταν για μένα η φετινή, το σπίτι να κοντεύει να ξεριζωθεί από τις ριπές του αέρα, εγώ να έχω κρυάδες και πυρετό (ευτυχώς πλέον έπεσε) και η σαμπάνια αντικαταστάθηκε από τσάι με κονιάκ, μέσα σε όλα αυτά ακούστηκαν και κάτι πυροτεχνήματα..

Μα και η χθεσινή (3/1) επέτειος των τριών χρόνων από την έναρξη αυτού του blog (3/1/2012 η πρώτη ανάρτηση), είναι λίγο αλλόκοτη, αφού με βρίσκει με κλειστά σχόλια και λίγο πιο αποστασιοποιημένο. Σίγουρα αυτά τα 3 χρόνια εδώ υπήρξαν αρκετές όμορφες στιγμές που δε θα ξεχάσω παρά τα όποια αρνητικά, είναι και αυτά στη ζωή, τι να κάνουμε.

Αυτά τα 3 χρόνια:

Έγιναν 226 αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκαν 2124 σχόλια (με τα δικά μου) Έγιναν 28914 προβολές σελίδας 68 άτομα συνολικά πέρασαν (άφησαν έστω ένα σχόλιο, χωρίς εμένα)
Από αυτά με λίγα τα τσουγκρίσαμε και έληξε άδοξα, κάποια ήταν απλώς περαστικά με 1-2 σχόλια, κάποια άλλα έμπαιναν στο παρελθόν τακτικά και τώρα λιγότερο ή καθόλου, υπήρξαν και κάποια που είχαμε επαφή διαρκείας και με αρκετά από αυτά μίλησα μέσω mail ή προσωπικά μηνύματα, με 2 μέσω τηλεφώνου και 2 γνώρισα από κοντά. Όσο και αν ακουστεί παράξενο, αν κάτι μου άφησε πιο πολύ πίκρα, δεν είναι κάποιες άσχημες στιγμές, μέσα στη ζωή είναι αυτά και δε γίνεται να τα έχουμε με όλους καλά, αλλά, παρά το ότι δεν είμαι γενικά το πιο κοινωνικό άτομο που πιάνει κουβέντα και μιλάει εύκολα, το ότι δεν γνώρισα περισσότερα άτομα από κοντά και ειδικά ορισμένα που είχαμε καιρό επαφή και τελικά έδειξαν λίγο η καθόλου ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο. Και για να μην παρεξηγηθώ, διότι εμείς οι άντρες οκ το έχουμε γενικά πιο πολύ και αυτό στο μυαλό μας, αναφέρομαι έστω σε ένα καφέ έστω βρε παιδί μου να δω ποιος είναι πίσω από τις αράδες και αν μετά θα συνεχιζόταν κάτι σε στενό φιλικό ή άλλο, μόνο ο Θεός το ξέρει. Αυτά ως μία εξομολόγηση για να το βγάλω από μέσα μου με αφορμή την επέτειο, όχι για να παραπονεθώ. Αντιθέτως, ευχαριστώ όλους όσους πέρασαν και με τίμησαν με την παρουσία τους, ακόμα και αυτούς που τα τσουγκρίσαμε, διότι από τις αναποδιές μαθαίνουμε τα περισσότερα, για τον εαυτό μας πρωτίστως.

Θέλοντας να εκφράσω και έμπρακτα αυτή την ευχαρίστησή μου, αποφάσισα να κληρώσω ένα συμβολικό δωράκι (όχι μεγάλης χρηματικής αξίας) σε 1 από όσες/όσους άφησαν 20 ή περισσότερα σχόλια. Αυτοί είναι οι εξής:


1.  Άιναφετς 2.  Levina 3.  Maria Fe 4.  Ελένη Φλογερά 5.  Ariadni St. 6.  Maria Kanellaki 7.  Λιακάδα ☼ 8.  ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....! 9.  Ξύλινος Ιππότης 10.  Ελενα Λ. 11.  ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ 12.  Funky Monkey  13.  μυστήριο κορίτσι  14.  Λάχεσις

Η σειρά είναι ανάλογα με τα σχόλια, όπως ακριβώς εμφανίζονται δεξιά στους top σχολιαστές, εξαίρεση αποτελεί η Λεβίνα, η οποία είχε μπει με δύο διαφορετικά nick που έχουν κάτω από 20 σχόλια το καθένα και δε φαίνονται δεξιά αλλά συνολικά 31, οπότε την έβαλα χειροκίνητα στη θέση 2, αντί της Κικής Εκφράσου, την οποία έβγαλα διότι πρόσφατα της έστειλα δώρο για να την ευχαριστήσω για την παρουσία της στο blog μου. Δύο nick έχει και η Λιακάδα, τα οποία ένωσα σε ένα. Επίσης, δεν έβαλα την Δελφινάκι, προσωπικά θα ήταν μεγάλη χαρά μου να τη βάλω, νομίζω όμως ότι δεν το επιθυμεί η ίδια, αν το επιθυμεί όμως μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου (βλέπε πιο κάτω). Τέλος, δύο άτομα με πάνω από 20 δεν εμφανίζονται καθόλου διότι τα έχω αποκλείσει ως nick, καθώς στην πορεία θεώρησα ότι με πρόσβαλαν άσχημα, οπότε, αν και όπως είπα κατά μία έννοια τα ευχαριστώ και αυτά, δεν ένιωσα ότι θα ταίριαζαν εδώ.

Δίνω λοιπόν μία εβδομάδα καιρό, μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής 11/1, για όποια/όποιον για κάποιον λόγο δε θέλει να συμπεριληφθεί ή έχει κάποια άλλη αντίρρηση/απορία και για τη Δελφινάκι αν θέλει να συμπεριληφθεί, να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω του mail πάνω δεξιά ή σχολίων, τα οποία κατ'εξαίρεση για αυτή την ανάρτηση θα ανοίξουν, με moderation όμως, δηλαδή δε θα εμφανιστούν δημόσια και όσα δεν έχουν σχέση με την κλήρωση θα αγνοηθούν.

Και πάλι καλή χρονιά και ευχαριστώ όσους πέρασαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogs..