Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι #11

Καιρό έχω να βάλω αυτή τη στήλη, έμπνευση της Ελευθερίας..


Ακούω

100 χρόνια Βασίλης Τσιτσάνης συμπληρώθηκαν πριν 3 μέρες (γεννήθηκε 18/1/1915). Θα ακολουθήσει εκτενέστερο αφιέρωμα στο μπλογκ μου για αυτόν τον μεγάλο και αξέχαστο συνθέτη μας, τον τιμώ και εδώ όμως, με ένα ιστορικό τραγούδι του, που στο τέλος μιλάει για τον ίδιο!


Βλέπω

Το επίσημο δίπλωμά μου που παρέλαβα προχθές!


Και δύο 'δύσεις', η πρώτη την ημέρα των Χριστουγέννων από μπαλκόνι μου και η άλλη το Σάββατο που μας πέρασε σε μία παραλία στο Ελληνικό..



Συλλογίζομαι

Παράξενη η ζωή ώρες ώρες. Να έρχεται ένας γνωστός που χωρίζει και να λέει διάφορες συμπεριφορές της επί περίπου δύο δεκαετίες γυναίκας του που δεν καταλαβαίνει και εσύ που λίγο την ξέρεις να τις καταλαβαίνεις, ακόμα και αν δε θεωρείς τους τρόπους που χρησιμοποιεί τους καλύτερους δυνατούς, να καταλαβαίνεις και να νιώθεις απόλυτα γιατί φέρεται όπως φέρεται. Και σε μία σύντομη επικοινωνία σας αυτή να κλείνει λέγοντας ακριβώς αυτό που είχες ανάγκη να ακούσεις εκείνη τη στιγμή, λες και ήταν στο μυαλό σου. Περίεργα τα φέρνεις ώρες ώρες Θεέ μου, μα ξέρω και πιστεύω ότι τα σχέδιά σου είναι πάντα πάνσοφα..

Blogs..