Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Ανοιξιάτικο άνοιγμα σχολίων!

Ναι, το αποφάσισα. Για αυτή την ανάρτηση μόνο, τα σχόλια ανοίγουν πλήρως για πρώτη φορά μετά από 5 μήνες που ήταν κλειστά. Αυτό δε σημαίνει ότι η αποχή μου από τη μπλογκογειτονιά σταματάει, οι επισκέψεις μου παραμένουν πολύ αραιές και επιλεκτικές, από την επόμενη ανάρτηση τα σχόλια θα είναι πάλι κλειστά. Είπα να σας κάνω ένα δώρο όμως, μία φορά το εξάμηνο, ε, πάει στα κομμάτια. Γράψτε ό,τι θέλετε,  βγάλτε το άχτι σας, βρίστε με, στολίστε με και πάει λέγοντας, με έναν μόνο όρο, διατηρώ το δικαίωμα να απαντήσω (ή να μην απαντήσω) και εγώ με όποιο ύφος κρίνω.

Στο πνεύμα των ημερών όμως, ας στολίσω αναλόγως την ανάρτηση. Οι δύο πρώτες είναι από εχθές που περπάτησα αρκετά έξω. Η άλλη από το μπαλκόνι του σπιτιού (εδώ η δόξα πάει μερικώς σε αυτή που τα ποτίζει). Να πω επίσης ότι στην προηγούμενη ανάρτηση, η πρώτη εικόνα ήταν επίσης από το μπαλκόνι και η μόνη περσινή που έβαλα, η δεύτερη φετινή, φύτρωσε ακριβώς έξω από το εργαστήριό μου ανάμεσα σε τοίχο και σκάλες, τελικά όσο τσιμέντο και αν βάλουμε, η άνοιξη κάνει αισθητή την παρουσία της!





Καλή συνέχεια σε όλους!

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/5/15 16:56

    Εγώ να σου πω την αλήθεια με κλειστά σχόλια σε έμαθα και τώρα δεν ξέρω τι να σου πω χαχα
    Η αλήθεια είναι ότι τα κλειστά σχόλια τελευταία γίνονται όλο και πιο συχνό φαινόμενο. Και εγώ το σκέφτομαι συχνά πυκνά να το κάνω. Αλλά είμαι επικοινωνιακή τρομάρα μου και δεν το επιχειρώ.
    Μου άρεσαν οι ανοιξιάτικες εικόνες σου, ειδικά η τελευταία.
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα σωστά, αφού το έκλεισα μου είπε η καλή μας μάγισσα 'Αιναφετς για το μπλογκ σου.

      Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και το πέρασμα και καλή εβδομάδα από αύριο!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία λουλουδακια Τζορτζ! Καλως ηρθες στα ανοιχτα σχολια και πάλι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και καλή εβδομάδα από αύριο!

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν θα με βρίσεις, αν θα μου απαντήσεις σε φιλικό κλίμα ή αν θα με περιφρονήσεις, εγώ έναν καλό μήνα πέρασα να ευχηθώ!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κόνσεπτ ήταν να βγάλετε εσείς το άχτι σας για τον τόσο καιρό που τα είχα κλειστά και εγώ να απαντήσω, τώρα έτσι στα ξεκάρφωτα δε λέει χαχαχα!

      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Γιώργο ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ κι από μένα!
    Κανένα άχτ βρε!
    Οι φωτο υπέροχες! Η ΆΝοιξη είναι εκεί έξω και η ομορφιά των λουλουδιών (και όχι μόνο) μας το φωνάζει!
    Καλά να περνάς!

    Υ.Γ. Η προηγούμενη ανάρτηση "Πότε χτυπάνε καμπανάκια..." εξαιρετική με τεράστιες αλήθειες,για καταστάσεις που έχουμε βιώσει κάποιοι. Μπράβο σου! Τ αείπες όλα και συμφωνώ σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία να έχουμε και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Χαίρομαι που σου άρεσε η προηγούμενη ανάρτηση και εμένα μου άρεσε η τελευταία φωτογραφία που έβαλες στο fb, σαν άγγελος μου φαίνεσαι :)

      Διαγραφή
  5. Τώρα θα σου πω τι πραγματικά νομίζω και ας είναι "σχόλιο-σεντονάκι"!
    Όταν κάνουμε ένα δώρο αυτός που χαίρεται πιο πολύ είναι αυτός που το κάνει!
    Άρα το δώρο σου, είναι και δική σου χαρά... είναι η χαρά να μοιράζεσαι για τη χαρά που σου δίνει αυτό και όχι για το αν θα έχει ανταπόκριση ή όχι αυτό που κάνεις!
    Έτσι θα σ' ευχαριστήσω για το ανοιξιάτικο σου δώρο (οι φωτό από τα λουλουδάκια είναι πανέμορφες!) και θα σε προκαλέσω τώρα, να μη κλείσεις ξανά τα σχόλια στο blog σου, γιατί είναι ένα εξαιρετικό σχολείο, όπου πρώτα μαθαίνουμε να διαχειριζόμαστε τις παρορμήσεις μας και στη συνέχεια γράφουμε για τη χαρά του μοιράσματος!
    Η προηγούμενη σου ανάρτηση ήταν εξαιρετική και κρίμα που δεν θέλησες να την μοιραστείς μαζί μας, ανοίγοντας και εκεί τα σχόλια!
    Προσωπικά, επειδή είσαι πολύ καλός μου φίλος, ξέρω πως μπορώ να σου γράφω και με mail και θα εξακολουθήσω να το κάνω, μια και εκεί είμαστε πιο προσωπικοί, αλλά ξανασκέψου το "άνοιγμα"! ;-)
    "Ευλογημένος όποιος δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ". (Βούδας, Χριστός)...
    Καλή βδομάδα εύχομαι!
    ΑΦ! πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για το σεντόνι χαχα!
      Ναι και εγώ έχω χαρεί με την πιο προσωπική επαφή που έχουμε και σε θεωρώ καλή φίλη :)
      Συμφωνώ, ό,τι δίνουμε το δίνουμε για εμάς και εμείς ξέρουμε μέχρι που νιώθουμε άνετα ;)

      ΑΦ και καλή εβδομάδα!

      Υ.Γ. Πολύ μου άρεσε η αισιόδοξη πινελιά στη σημερινή σου ανάρτηση.

      Διαγραφή
  6. Καλο μηνα Γιωργο μου.
    Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες.
    Λατρευω τις μαργαριτες και πολυ συχνα παιζω μαζι τους το ''Μ αγαπα-δεν μ αγαπα.'' :p
    Καλα να περνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Μαρία!
    Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια και το πέρασμα, εύχομαι ολόψυχα να σου λένε 'μ'αγαπά' ;)
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα, Γιώργο!
    Να σου πω την αλήθεια, χάρηκα με τα ανοιχτά σχόλια σήμερα. Περνώ εδώ και καιρό και βλέπω τις περισσότερες αναρτήσεις σου, ελπίζοντας πως ίσως έχεις αλλάξει γνώμη και πως θα τα βρω ανοιχτά.
    Δεν είχα πάρει μέρος στο θέμα που είχε δημιουργηθεί πριν τα κλείσεις, όχι γιατί δεν ήθελα να σου πω τι πιστεύω, αλλά γιατί πολύ απλά είχα αργήσει να περάσω και είχες ήδη πάρει τις αποφάσεις σου ως τότε.
    Ελπίζω να αναθεωρήσεις κάποια στιγμή - το blogging είναι επικοινωνία, είναι μοίρασμα και αλληλεπίδραση.
    Καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Έλλη :)
      Πάντως ανεξάρτητα από το τι θα κάνω με τα σχόλια, μπορείς να μου στέλνεις όποτε θέλεις e-mail, το έχω πάνω δεξιά.
      Συμφωνώ για την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση, δε νομίζω ότι συγκρίνεται με το να βλέπεις κάποιον live όμως..
      Καλά να περνάς και εσύ!

      Διαγραφή
    2. Το ξέρω για το mail - κι εσύ το ίδιο.
      Μην παραβλέπεις το "μοίρασμα"... συνδέεται με τα υπόλοιπα! ;-) Είναι πολύ πιο εύκολο, όταν μοιράζεσαι κάτι εσύ εδώ, να μοιραστώ κι εγώ κάτι δικό μου με εσένα, κάτω στα σχόλια, σχετικό με το θέμα της ανάρτησής σου. Έτσι γνωριζόμαστε καλύτερα: οι απόψεις σου - οι απόψεις μου. Δεν ξέρω πόσο κατάλληλο θα ήταν ένα mail για να το κάνω αυτό...
      Σίγουρα δε συγκρίνεται με το να συναντάς κάποιον δια ζώσης. Αν και, πολλές φορές, δεν βρίσκουμε άτομα για να συζητήσουμε από κοντά, σ΄ένα καφέ, τα θέματα που μοιραζόμαστε online και μας απασχολούν. Δεν έχουν όλοι τα ίδια ενδιαφέροντα! Εγώ το παθαίνω, τουλάχιστον, δεν ξέρω εσύ.
      Εδώ μαζευόμαστε άτομα με κοινά ενδιαφέροντα, που θα ήταν πολύ δύσκολο να τύχει να συναντηθούν σε συνθήκες πραγματικής ζωής και να συζητήσουν τα ενδιαφέροντά τους. Είμαστε, βλέπεις, από κάθε γωνιά της Ελλάδας!! Το blogging λοιπόν είναι μια καλή ευκαιρία για νέες γνωριμίες και brainstorming... κι αν τύχει κάποτε να συναντηθείς με κάποιον που ήδη γνωρίζεις μέσα από εδώ, τι καλύτερο;
      (Βρήκα ευκαιρία για κουβέντα, χαχα!! Ελπίζω να μη σε πειράζει).
      Σε ευχαριστούμε για τα λουλούδια!
      :)

      Διαγραφή
    3. Έλλη σε ευχαριστώ για το μεγάλο σχόλιο. Δε μου φαίνεται κακή η ιδέα να ανοίξει μία κουβέντα, ελπίζω να μη σε πειράζει και εσένα αν κάνω νέα ανάρτηση με αφορμή τα θέματα που έθιξες, ευκαιρία να ανοίξουν και τα σχόλια ξανά χαχα.

      Πάντως δε διαφωνώ με το πνεύμα όσων γράφεις, η εμπειρία μου από τα μπλογκ και το internet όμως είχε δυστυχώς και πολλά εντελώς διαφορετικά κομμάτια, για αυτό κλονίστηκα. Θα τα αναφέρω στη νέα ανάρτηση..

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  9. Χα! αν θέλει κανείς ν' αφήσει σχόλιο, βρίσκει τρόπους... ! :-P

    'Eτσι ήρθα απ΄ αυτή την "ανοιχτή" ανάρτηση για να σου πω, πως τα λουλουδάκια σου, απ΄τη "κλειστή" σου ανάρτηση, είναι και αυτά πανέμορφα δλδ οι φωτό σου είναι πολύ καλές... και αυτό θα κάνω μέχρι ν' ανοίξεις την επι-κοινωνία σου! χαχαχαχα! :)

    ΑΦ! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Στεφανία :)

      Στο τσακ ομως θα προλάβαινες τη νεα ανάρτηση που έχει πάλι ανοιχτά σχόλια :p

      Πολλά ΑΦ!

      Διαγραφή

Blogs..