Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Ο πάνσοφος γέροντας +απολογισμός διαλόγου

Ξεκινάω με τον απολογισμό τρόπο τινά του διαλόγου. Φτωχός, όπως φαίνεται από τη μικρή συμμετοχή. Παρ'όλα αυτά, ευχαριστώ θερμά όσους πήραν μέρος. Τα σχόλια εκεί θα μείνουν ανοιχτά αν θελήσει κάποιος να γράψει/προσθέσει κάτι, από εδώ και πέρα όμως ξανακλείνουν επ'αόριστον..

Συνεχίζω με μία ιστοριούλα που μου ήρθε εχθές.

Ο πάνσοφος γέροντας

Ήταν μια φορά ένας γέροντας που φημιζόταν για τη σοφία του, όλοι τον έλεγαν σεβασμιότατο και ερχόντουσαν από όλα τα γύρω χωριά για μία μόνο συμβουλή του.

Μία μέρα ήρθε ένας νέος και του λέει:

- Σεβασμιότατε έχω μεγάλο πρόβλημα, δεν έχω πολλούς φίλους και τους λίγους που έχω δε μπορώ να τους κρατήσω, σπάνια κάθονται πολύ.
- Ναι αλλά αυτή τη στιγμή κάποιος θα υπάρχει που τον θεωρείς τον καλύτερό σου φίλο, σωστά;
- Ναι..
- Πες του ότι δεν σου αρέσει η συμπεριφορά του και δεν τον θέλεις πια ως φίλο.
- Μα Σεβασμιότατε, έτσι θα τον χάσω..
- Αυτή είναι η συμβουλή μου.

Την επόμενη μέρα ξαναπάει στεναχωρημένος

- Το έκανες αυτό που σου είπα;
- Ναι και όπως ήταν αναμενόμενο τον έχασα, μου είπε ότι είναι απαράδεκτα αυτά που λέω και ούτε να με ακούσει.
- Κάποιον θα έχεις που ήταν ο δεύτερος καλύτερος φίλος σου όμως.
- Ναι, αλλά..
- Πες του ότι δεν σου αρέσει η συμπεριφορά του και δεν τον θέλεις πια ως φίλο.
- Μα Σεβασμιότατε, με όλο το σεβασμό, ήρθα για να έχω περισσότερους φίλους, όχι για να χάσω και αυτούς που έχω!
- Αυτή είναι η συμβουλή μου.

Την επόμενη μέρα ξαναπάει  σε μαύρο χάλι, εντελώς απελπισμένος

- Το έκανες αυτό που σου είπα;
- Ναι και πάει και αυτός, με είπε τρελό, αγενή, ότι λέω ό,τι να'ναι και δεν θέλει να με ξαναδεί.
- Κάποιον θα έχεις που ήταν ο τρίτος καλύτερος φίλος σου όμως.
- Σεβασμιότατε ναι αλλά, θα αυτοκτονήσω αν φύγει και αυτός.
- Πες του ότι δεν σου αρέσει η συμπεριφορά του και δεν τον θέλεις πια ως φίλο.
- Και τι θα μου μείνει μετά; Με όλο το σεβασμό αλλά δεν ξέρετε τι λέτε!
- Αυτή είναι η συμβουλή μου.

Την επόμενη μέρα ξαναπάει, πολύ χαρούμενος

- Το έκανες αυτό που σου είπα;
- Ο Θεός να σας έχει καλά πάνσοφε Σεβασμιότατε!

Από τότε ο νέος δεν έμεινε ξανά χωρίς φίλους και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

Όλοι λέμε για θυσίες, πότε δε μας περνάει από το μυαλό όμως ότι ίσως χρειάζεται να θυσιάσουμε κάποια άτομα του περίγυρού μας. Ο Χριστός είχε πει ότι κάποιες φορές οι εχθροί είναι μέσα στην ίδια την οικογένειά μας. Αυτός που τους αποχωρίζεται για Αυτόν θα αποζημιωθεί στο πολλαπλάσιο και θα κληρονομήσει τη βασιλεία των ουρανών..

Καλή σας συνέχεια!


Blogs..