Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Σκέψεις


Ακούγοντας αυτό το τραγούδι οι σκέψεις στριφογυρίζουν στο μυαλό.
Είσαι το όνειρό μου. Δεν υπάρχει μέρα που να μη σε σκέφτομαι. Ξυπνάω και είσαι στο μυαλό μου, κοιμάμαι και η μορφή σου μου λέει καληνύχτα. Όταν κάνουμε παρέα εύχομαι να σταμάταγε ο χρόνος, μα αδυσώπητα είρων, φεύγει γρήγορα γελώντας. Και έπειτα, υπάρχει η απόσταση, η διαφορά ηλικίας. Παρ'όλη τη σκληρότητά του όμως, ο χρόνος δεν κατάφερε να μας χωρίσει, είσαι ο ήλιος και είμαι το φεγγάρι, πάντα σε κίνηση, μα είναι της μοίρας να βρισκόμαστε στον ίδιο ουρανό. Το ξέρεις ότι όταν μου έκανες εκείνο το τηλεφώνημα για να κανονίσουμε τον καφέ που εκκρεμούσε, ήταν από τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου; Αστραπή φωτός που με διαπέρασε και μου έφτιαξε τη μέρα. γεμίζοντάς με ευγνωμοσύνη προς το Θεό που μου την έφερε. Και πάντα θα Τον ευχαριστώ, ακόμα και αν δε σε δω ξανά. Και τι κάνουμε τώρα για αυτό το όνειρο; Το τραγούδι καλά τα λέει αν πρόκειται για λεφτά, σπίτι, αυτοκίνητο και λοιπά πράγματα που με συγκεκριμένες πρακτικές διαδικασίες μπορείς να τα αποκτήσεις. Οι άνθρωποι και τα συναισθήματα δεν είναι πράγματα. Δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να δει το ίδιο όνειρο με εσένα πατώντας ένα κουμπί ή με συγκεκριμένες πρακτικές κινήσεις. Μπορείς μόνο να του λες ότι τον αγαπάς και να ελπίζεις, ότι ο ήλιος και το φεγγάρι θα βρεθούν ξανά.

Και το ουράνιο ταξίδι συνεχίζεται..

7 σχόλια:

  1. Πόση τρυφερότητα αποπνέει η ανάρτηση σου! Πάντα με τοσο όμορφα συναισθηματα να ζεις και να τα βιωνεις στο επακρο!
    Την καλημερα μου!
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και χαίρομαι που σου άρεσε Αριάδνη!

      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο κείμενο!
    Με όλη μου την καρδιά εύχομαι ν' ακολουθήσουν πολλά παρόμοια κείμενα Αγάπης!
    ΑΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τι κάνουμε τώρα για αυτό το όνειρο;
    Το κυνηγάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί καταλήγω και εγώ Μαρία, το κυνηγάμε και θα δείξει!

      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogs..