Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Χριστούγεννα

Ας δώσω και εγώ τη Χριστουγεννιάτικη πινελιά μου..

Το εργαστήριο:


Και το δωμάτιο (βάζω πάντα και ένα καραβάκι, να μην ξεχνάμε εντελώς τις παραδόσεις):



Ανάλογη μουσική:


Και για να κλείσω σοβαρότερα, μία προσευχή στο Χριστό του οποίου τη γέννηση τιμάμε σήμερα, την οποία άκουσα στο τέλος (1:54:00 και μετά) του βίντεο εδώ, μου άρεσε πολύ και την αποδίδω εδώ στα Ελληνικά:

Κύριε Ιησού Χριστέ σε χρειάζομαι
Ξέρω ότι σταυρώθηκες και για τις δικές μου αμαρτίες
Αναστήθηκες για να μας σώσεις όλους
Σε ευχαριστώ για αυτό
Σε προσμένω ως Κύριο και Σωτήρα μου
Έλα στη ζωή μου
Κάνε με τον άνθρωπο που θα ήθελες να είμαι

Αμήν

Όποιος πει και πιστέψει τα λόγια αυτής της προσευχής με όλη του την καρδιά θα λάβει βοήθεια από το Χριστό, μπορεί να είναι σίγουρος δε ότι όλες οι αμαρτίες του έχουν ήδη συγχωρεθεί, είναι ένα παιδί του Θεού και έχει αιώνια ζωή..

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Blogs..