Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Αλλαγές..

Ναι και ο μήνας άλλαξε εχθές, αλλά δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτό..

Δεν ξέρω γιατί γράφω εδώ, αν κρίνω από τις αμέτρητες ευχές στο προηγούμενο θέμα για τα γενέθλιά μου, μάλλον κανείς δεν θα το δει, κάπου όμως πρέπει να εξωτερικεύσω τις σκέψεις μου.

Σε κάποιους αρέσουν οι αλλαγές, έχω ακούσει από άτομο να λέει ότι δεν μπορεί τα ίδια και τα ίδια. Εγώ από το χαρακτήρα μου δεν τις μπορώ..

Και έχουν πέσει πολλές στη ζωή μου τελευταία. Παντρεύτηκε η αδερφή μου, τελείωσα το στρατό, τελείωσα τη σχολή μου.. Και τώρα τι;

Οι σκέψεις κατακλύζουν το κεφάλι μου. Φοβάμαι, έχω και τις δυσκολίες μου, δεν ξέρω πιο μονοπάτι είναι το σωστό.

Ένα χάος απλώνεται μπροστά μου και εγώ δεν ξέρω από πού να πιαστώ..

Είμαι και λίγο τεμπέλης το παραδέχομαι. Βλέπω άλλους ανθρώπους πολύ πιο δραστήριους και ώρες τους ζηλεύω!

Μακάρι να υπήρχε ένα χάπι κατά της τεμπελιάς και της βαρεμάρας..

Και έπειτα υπάρχουν οι υπαρξιακές ανασφάλειες. Γιατί βρίσκομαι εδώ; Τι μπορώ να προσφέρω; Υπάρχει κάτι που να μένει τελικά ή είναι όλα φτερό στον άνεμο;

Σκόρπιες σκέψεις κάνουν πάρτυ..

Καληνύχτα και ευχαριστώ όσους έφτασαν μέχρι εδώ!

5 σχόλια:

  1. Ελα, έλαααα!
    Δε θέλω γκρίνιες!
    Τα καλύτερα είναι μπροστά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση Λιακάδα, να είσαι καλά! :)

      Διαγραφή
  2. Το blogging δεν είναι αυτό που οριοθετεί τη Ζωή μας, αλίμονο, εξάλλου πρέπει και εσύ ν΄ασχοληθείς και να επισκέπτεσαι τα blogs των φίλων σου πιο τακτικά, τίποτα δεν μας χαρίζεται Γιώργο!
    Δεν ανησυχώ όμως για σένα, απλά θέλεις λίγη ενθάρρυνση και μια μεγάλη αγκαλιά (!) και είμαι σίγουρη, πως θα πάρεις μπρος και θα συνεχίσεις την υπέροχη μετεωρολογική σου ασχολία και επαγγελματικά!
    ΑΦ! πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Στεφανία!

      Συμφωνώ ότι τίποτα δεν χαρίζεται, από την άλλη δεν είναι όλοι το ίδιο τυχεροί στις ικανότητες με τις οποίες γεννιούνται. Χωρίς να λέω ότι είμαι αλάνθαστος. Πάντως ορισμένα άτομα σας έχω ξεχωρίσει και πάντα θυμάμαι να μπαίνω στα μπλογκόσπιτά σας, έστω και αν αργώ κάποιες φορές!

      ΑΦ!

      Διαγραφή

Blogs..