Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Κύπρος και κεραυνοί

Χάθηκα λίγο τις τελευταίες μέρες (είχα να παρουσιάσω τη διπλωματική μου, τώρα μένουν μόνο τα γραφειοκρατικά για να είμαι και επίσημα πτυχιούχος), οπότε θα σας αποζημιώσω με διπλή φωτογραφική ανάρτηση. Στο πρώτο μέρος φωτογραφίες από το πρόσφατο ταξίδι μου στην Κύπρο, στο δεύτερο από την πρώτη φωτογράφιση κεραυνών που κατάφερα, προς τον Σαρωνικό. Υπενθυμίζω ότι με κλικ επάνω στις φωτογραφίες μεγαλώνουν.

Κύπρος

Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία


Λευκωσία. Οι βρισιές δεν είναι δικές μου, εκ των υστέρων τις παρατήρησα στη φωτογραφία.


Εμπορικό κέντρο στην κατεχόμενη Λευκωσία


Η Αγία Σοφία που έγινε τζαμί στην κατεχόμενη Λευκωσία

 

Η τελευταία χωρισμένη πρωτεύουσα του κόσμου είναι μία λυπηρή πραγματικότητα..




Κεραυνοί




Και για κλείσιμο ένα ουράνιο τόξο προς τον Υμηττό που έπιασα πρόσφατα από την ταράτσα μου!


Καλό ξημέρωμα σε όλους!

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλε μου!
    Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες φωτογραφίες!
    Με μπέρδεψαν λιγάκι ξέρεις... κομμάτια της Αγ.Σοφιας μοιάζουν πολύ με το κάστρο των ιπποτών στην παλαιά πόλη της Ρόδου... Είναι μάλλον αυτή η Γοτθικη τεχνοτροπία που μοιάζει παντού τόσο...
    Με το καλό να τελειώσεις και με την διπλωματική σου.
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε χωρίς κεραυνούς, μόνο με λιακάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι η επιρροή από τη Βενετοκρατία, πέρασαν από την Κύπρο, τα Δωδεκάνησα (άρα και τη Ρόδο) και βέβαια από τα Επτάνησα. Εντωμεταξύ μετά την Τούρκικη εισβολή πρόσθεσαν μιναρέδες και την έκαναν τζαμί, οπότε είναι ένα παράξενο συνονθύλευμα πολιτισμών!

      Ευχαριστώ για τις ευχές για τη διπλωματική, καλά πήγε, μόνο τα γραφειοκρατικά έχουν μείνει πλέον για να πάρω και τυπικά το χαρτί του πτυχίου! Όσο για την ευχή για το καλοκαίρι, οκ καλή η λιακάδα, όμως και καμιά καλοκαιρινή μπόρα που και που δεν είναι άσχημη :p

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα..συγνώμη που ήρθα ακάλεστη στο χώρο σας..Μόλις σήμερα βρήκα το μπλοκ σας μέσω της ανάρτησης αυτής http://xilinosippotis.blogspot.com/2013/10/blog-post_15.html .. Εκανα μια βόλτα στο μπλοκ σας , μου άρεσε πολύ η θεματολογία του και αν έχω θετική απάντηση σας θα ήθελα πολύ να μείνω εδώ να γίνω μέλος δηλαδή...
    Κάμνοντας λοιπόν τη βόλτα μου στο μπλοκ σας έδωκα πάνω σε τούντην ανάρτησην....εσυγκίνησε με πολλά η ανάρτηση τζιαι οι φωτογραφίες...τζιαι η αναφορά στο τελευταία και μοναδική μοιρασμένη πρωτεύουσα στο κόσμο... (Κυπραία είμαι , που την Κύπρον είμαι) Ευχαριστώ και συγνώμη για την ενόχληση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ Καλωσήρθες στα blog μου! Όποιος θέλει είναι ευπρόσδεκτος να γίνει μέλος εδώ. Επίσης, είμαι ένας ;)

    Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες! Ήταν η μοναδική φορά που ήρθα στο νησί σας αυτή, οπωσδήποτε το να περπατάς και να βλέπεις σύνορα μέσα στη μέση της πόλης είναι κάτι που μένει χαραγμένο στο μυαλό κάποιου!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα.. πάω να γίνω μέλος .. θα περνώ να σε διαβάζω... καλό βράδυ

      Διαγραφή

Blogs..