Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Matilda

Σκεφτόμουν ότι ήρθε η ώρα να ανεβάσω εκείνο το βίντεο με θέμα Asperger και στρατός. Επειδή όμως έχω καιρό να αναφερθώ στο θέμα, ξεκινάω με λίγη προθέρμανση.

Matilda είναι ο τίτλος μίας ταινίας του 1996 με τον Danny DeVito η οποία αναφέρεται σε ένα κοριτσάκι παιδί-θαύμα το οποίο αντιμετωπίζει προβλήματα με την οικογένεια του και την διευθύντρια του σχολείου του. Είναι βασισμένη σε ένα βιβλίο του Βρεττανού συγγραφέα Roald Dahl. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες. Οκ, σίγουρα είναι φαντασίας και έχει το στοιχείο της υπερβολής. Μπορεί όμως να μην είμαι τόσο τρελή ιδιοφυΐα, ούτε να έχω τηλεκινητικές δυνάμεις, ούτε να μου αρέσει τόσο το διάβασμα, τις προάλλες που την έβλεπα όμως κατάλαβα ξαφνικά ότι ένας από τους λόγους που μου αρέσει είναι γιατί σε κάποια σημεία με αντιπροσωπεύει. Την αίσθηση του διαφορετικού από την υπόλοιπη οικογένεια, τους άσχημους χειρισμούς..

Ακολουθεί ένα μικρό σχετικό απόσπασμα (αν δεν εμφανιστούν αυτόματα, πατήστε εμφάνιση υπότιτλων κάτω δεξιά):


Όσοι θέλουν μπορούν να την βρουν ολόκληρη. Δεν θα πω παραπάνω, διότι τόσο καλά που πάει το blog, μόνο να έχω προβλήματα με πνευματικά δικαιώματα μου έλειπε!

Καληνύχτα σε όλους!

2 σχόλια:

  1. Moυ αρεσει πολύ και την έχω δει πολλές φορές!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, μετά από τόσο καιρό που επικοινωνούμε ηλεκτρονικά, καταλήγω ότι έχουμε αρκετά κοινά αλλά και αρκετές διαφορές ταυτόχρονα! Ακούγεται παράδοξο αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει, μάλιστα ένα από τα άτομα είναι πολύ κοντινό μου πρόσωπο..

      Καληνύχτα! :)

      Διαγραφή

Blogs..