Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020

Ήρθε εκείνη;

 Είχα τάξει ότι θα κάνω ξανά ανάρτηση αν έρθει εκείνη.

Δεν ξέρω αν ήρθε εκείνη, ξέρω ότι ήρθε η πανδημία.

Επίσης ξέρω ότι κάποιος μου έγραψε σε ένα σχόλιο ότι τόσες υπάρχουν, να μην περιμένω εκείνη, ίσως έχει δίκιο.

Το πιο σίγουρο που ξέρω όμως, είναι ότι ήρθε η Μπιάνκα στη ζωή μου, αυτή είναι η συντροφιά μου τώρα. Και επειδή επίσης ξέρω ότι τα χρόνια που έγραφα εδώ περάσαμε πολλά και οφείλω έστω ένα γεια που και που, σας την παρουσιάζω στις φωτογραφίες που ακολουθούν.


Να διευκρινίσω ότι συντροφιά μου είναι και η μαμά μου, αλλά αυτή είναι σε άλλη κατηγορία από μόνη της και ο νοών νοήτω, η μαμά νομίζω είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο από μόνη της.

Αυτά, ευχαριστώ και πάλι για τις στιγμές που περάσαμε εδώ μαζί, συγγνώμη αν πίκρανα κάποιους, εύχομαι να είστε όλοι καλά και υπομονή στους δύσκολους καιρούς που περνάμε.

Θα στέλνω αραιά και που ένα γεια λόγω όλων αυτών που περάσαμε εδώ.

Γιώργος Σ.

8 σχόλια:

  1. Τι χαρά να βλέπω ανάρτηση σου και την πανέμορφη νέα σου συντροφιά!
    Να είσαι καλά, να περνάς καλά και να ακολουθείς αυτό που ορίζει η καρδιά σου!
    ΑΦιλάκια χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι που βλέπω σχόλιό σου Στεφανία. Σας σκεφτόμουν εσένα και τον άντρα σου και εύχομαι να είστε πάντα καλά.

      ΑΦ!

      Διαγραφή
  2. Ούτε και ξέρω πόσο καιρό έχω να περάσω από εδώ, ίσως κι από τότε που σταματήσαμε να κάνουμε παρέα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά, ιδίως εν μέσω κορωνοϊού, που το πλήγμα δεν είναι μόνο στην υγεία τού σώματός μας αλλά και της τσέπης μας. Ελπίζω να βαστάς γερά. Από παρέα τα πας καλά, πάντως. Κούκλα η Μπιάνκα!

    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που είδα σχόλιό σου Αναστασία. Δεν τα ξέχασα αυτά που κάναμε τότε. Ευχαριστώ για το πέρασμα και τα καλά σου λόγια. Συγγνώμη και πάλι για τότε, αναγνωρίζω ότι αντέδρασα υπερβολικά και είπα κάποιες κουβέντες παραπάνω.

      Να είσαι καλά και επίσης καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

      Διαγραφή
    2. Αν σου πω ότι δεν θυμάμαι καν τον λόγο; Μόνο μια αμυδρή, θολή εικόνα έχω στο μυαλό μου, τόσο πολύ είναι αυτό που λέμε "δεν σου το κράτησα". Κι εγώ μπορεί να φέρω εξίσου μερίδιο, Γιώργο - και συγνώμη γι' αυτό. Μα αυτό που 'χει σημασία, εν τέλει, είναι πως κανείς μας δεν είχε το επίτηδες και το κακοπροαίρετο. Σίγουρα, κρατώ τα θετικά, σε σκέφτομαι και θέλω ό,τι καλύτερο για σένα, άσχετα με το τι έγινε και εάν μιλάμε ή όχι.

      Διαγραφή
    3. Μη ζητάς συγγνώμη Αναστασία. Μακάρι τα οικονομικά και ο κορονοϊός να επιτρέψουν να με ξεναγήσεις κάποια στιγμή στα Γιάννενα (αν θυμάμαι καλά) που ποτέ δεν έχω επισκεφτεί ουσιαστικά, ίσως να έχω περάσει με το συτοκίνητο παλιά.

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    4. Υπέροχα τα Γιάννενα, και -δυστυχώς- ούτε εγώ τα έχω περπατήσει ουσιαστικά - και έμενα και σχετικά δίπλα, φαντάσου. Από φοιτήτρια κι έπειτα, είμαι Λάρισα. :)

      Διαγραφή
    5. Και Λάρισα τα ίδια, μόνο περαστός, έπιασες τα μέρη που δεν έχω επισκεφτεί χαχα!

      Διαγραφή

Blogs..