Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Μήπως γίνομαι ...;

Είχα ακούσει από άλλους ότι για να απολυθείς από το στρατό χρειάζεται ακτινογραφία θώρακα, δεν ασχολήθηκε κανένας όταν πήρα την άδεια απολύσεως να μου δώσει κάποιο χαρτί για αυτό, παρ'όλα αυτά, είπα να πάω για να την έχω. Αμ δε.. Στο Ασκληπειό Βούλας, παρ'ότι είπα ότι είμαι στρατιώτης, είχε λέει γενική εφημερία και έπρεπε να κλείσω ραντεβού, πάω και στο 401, χρειαζόταν λέει παραπεμπτικό από τη μονάδα μου ή το φρουραρχείο. Και κάπου εκεί ομολογώ ότι ένιωσα και πολύ μ... Σάμπως (χτύπα ξύλο) έχω κάποιο πρόβλημα υγείας; Υποτίθεται ότι αυτοί θέλουν την ακτινογραφία και δέχομαι και τέτοια αντιμετώπιση; Αν την θέλουν τόσο πολύ και δεν είναι φούμαρα όλα αυτά, ας μου κόψουν ένα χαρτί τη Δευτέρα που θα πάω να απολυθώ, σιγά μην κάτσω να σκάσω!

Καληνύχτα, καλό μήνα και.. μην σκάτε!! ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogs..