Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Το καταστροφικό παιχνίδι!


Πριν λίγο έπαιζα ένα scrabble (το γνωστό παιχνίδι λέξεων) μέσω internet και παραλίγο να σπάσω τον υπολογιστή. Η αντίπαλος γυναίκα. Σε όλο το παιχνίδι, ζήτημα αν είχε βάλει 2-3 αξιόλογες λέξεις, οι υπόλοιπες ήταν απλά για να καταστρέφει κάθε πιθανότητα να κάνω εγώ λέξεις με πολλούς βαθμούς. Στο τέλος δεν άντεξα, έκανα την έξοδο του Μεσολογγίου, αυτή βρήκε την ευκαιρία και πήρε ένα σωρό πόντους και εγώ έφυγα έξω φρενών πριν τελειώσει το παιχνίδι..

Προσφιλής τακτική πολλών γυναικών, πιο σπάνια και αντρών, αγαπημένη δε της μάνας μου και της αδερφής μου. Σπανίως θα προτείνουν κάτι, κατά τα άλλα το ένα δεν πρέπει, το δείνα δεν είναι σωστό, το άλλο τους βρωμάει, το παράλλο τους ξυνίζει και αν ξεσπάσεις, δεν με ενδιαφέρει, έτσι μου αρέσει, τότε είσαι ο παρτάκιας, δεν το περίμενα αυτό από εσένα, δεν αντέχω άλλο και ό,τι άλλο μπορούν να επιστρατέψουν για να σε κάνουν να νιώσεις άσχημα!

Ε έλεος, φτάνει, μέχρι εδώ, δηλαδή ορεγόμαστε εικόνες καταστροφής; Η φοβόμαστε τόσο τα συμμετέχουμε στο παιχνίδι σαν ζωντανοί άνθρωποι;

Και το άλλο που το πας; Η χειροδικία αποκλείεται, η αβρότητα δεν το επιτρέπει, αφού είναι το.. ασθενές φύλο!

Χαχαχαχα!

Καλό απόγευμα, χρόνια πολλά στην όμορφη Θεσσαλονίκη και όλους τους/τις εορτάζοντες/ουσες!


2 σχόλια:

  1. ααα αυτό θέλω να το μάθω κι εγώ πως το κάνεις!!
    Λατρεύω το scrable και θέλω να μπορώ να παίζω online!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ από το facebook το παίζω, αν έχεις, ψάξε για την εφαρμογή dod games, έχει διάφορα παιχνίδια, εκ των οποίων μία εξελληνισμένη εκδοχή του scrabble με όνομα λεξομανία.

      Παλιότερα έπαιζα αρκετά συχνά εκεί, τώρα μπαίνω αραιότερα..

      Διαγραφή

Blogs..