Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

7 things

Παίρνω πάσα από την ΛΙΑΚΑΔΑ, οπότε πάλι αναβάλλονται άλλα που είχα στο μυαλό μου, όχι βέβαια ότι δεν τα καταφέρνω και από μόνος μου να έχω 3 θέματα στο μυαλό μου και τελικά να μη γράφω τίποτα :p

Στο προκείμενο, 7 πράγματα για μένα που δεν ξέρετε..

1) 1984

2) 1.69

3) 59

4) Έχω 2 μαθησιακές δυσκολίες αλλά άνω του κανονικού iq (όσοι διάβαζαν το παλιό blog μου κάτι ξέρουν αλλά δεν πειράζει..)

5) Είμαι αιώνιος φοιτητής στη Σ.Ε.Μ.Φ.Ε.

6) Έχω FCE (lower) στα Αγγλικά αλλά απέτυχα στο PCE (proficiency) και δεν το ξαναεπιχείρησα :p

7) Αγαπημένο φρούτο μου είναι η φράουλα.

Κάτι διάβασα και για ένα βραβείο, αλλά δεν έχω ιδέα αν το πήρα και εγώ, πρέπει να το πασάρω, να το βάλω κάπου στο blog μου ή δεν ξέρω τι άλλο. Για το παιχνίδι πάντως κάνω πάσα στους:

Levina, Άιναφετς, Βιργινία (Μελωδικά ταξίδια), Ξύλινο Ιππότη, StorymanSays

Καλό απόγευμα σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogs..